Volvo heeft niets sportiefs dat op kan tegen de Duitsers met hun R8, SLS AMG etc...
Maar nu is er de droomauto van ene meneer Hisingen die de Volvo T8-R Concept bedacht.
bron : http://www.teknikensvarld.se/2013/03/22 ... b-drombil/
Zo bikkelhard voor iemand die een leuke fantasie naar buiten brengt.Volvoman schreef:Hisingen.... deze meneer heeft wel fantasie. Maar doe je hobby gewoon thuis. En houd het daar!
Ik ben geen azijnpisser, ben zelfs erg positief! Maar dit is geen Volvonieuws. (Punt)casper schreef:Zo bikkelhard voor iemand die een leuke fantasie naar buiten brengt.Volvoman schreef:Hisingen.... deze meneer heeft wel fantasie. Maar doe je hobby gewoon thuis. En houd het daar!
Wat is daar nu in hemelsnaam mis mee ?
Moet een forum dan alleen bestaan uit negatieve reacties van azijnpissers????
Je kan het niet ok vinden, geen probleem, maar creativiteit mag en moet er zijn en daar mag de creatieveling gerust mee naar buiten komen !
Ik ben voorstanders van al dat leuks, dat misschien zelfs een apart topicje verdient.
Ik vind het een lelijk ding maar als iemand het voor elkaar krijgt om dit in Photoshop te maken, dan heb ik wel een baantje voor diegene.storm480 schreef:Weer iemand die heeft uitgevonden dat je met photoshop en een hoop fantasie iets grappigs kan tekenen...![]()
Maar levensvatbaar zal zoiets nooit worden