Handig, een topic sluiten als ik net een heel antwoord heb getikt :-x :-x
Ff door op de stiksels:
Volgens mij heeft die mevrouw dat verkeerd. Kijk maar naar de nieuw V60 prijslijst:
Zwart leer op gewone stoelen = Charcoal stiksel (volgens mij is dit zwart)
Zwart leer op sportstoelen = blond stiksel (da's wit!)
Beechwood is alleen op sportstoelen en stiksels zijn Toscana. Ik heb mij laat vertellen dat dit gewoon bruin is.
Dus, volgens mij alleen contrsterende stiksel mogelijk bij zwarte sportstoelen (hetgeen mij logisch lijkt). Wil je zwart, dan moet je de sportstoelen skippen.
Verder is ook niet duidelijk wat er met het stuur gaat gebeuren. Los van het feit dat witte stiksels in het stuur volgens mij vies worden, is het raar dat er alleen bij de PiH een (onverwarmd) stuur met witte stiksels leverbaar zou zijn. Op alle andere varianten is er geen stuur met witte stiksels leverbaar en is de keuze verwarmd of onverwarmd met zwarte stiksels. Volgens mij gaat die optie er dus uit.
Tenslotte staat in het bulleting van afgelopen week ook dat de paddles leverbaar zijn op alle automaten behalve D4 (mogelijk laten ze daar manueel schakelen weg om de auto met automaat in cat B te kunnen houden??). De in een eerder bulletin gemaakte uitzondering voor de PiH is nu weggelaten, hetgeen erop zou kunnen wijzen dat Volvo begrepen heeft dat dit voor een groep gebruikers een belangrijke optie is.
Er waren nog een paar kleine puntjes, maar die ben ik kwijt. Al met al zou het me niet verbazen als er voor de preview dagen een nieuwe prijslijst ligt. Geen nood, productie start week 24, dus nog tijd zat om wijzigingen in de orders aan te brengen lijkt me.
Gewijzigde opties
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
Topic is gesloten omdat we hier verder gingen. Nu dus opnieuw.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... 43#1146243
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... 43#1146243
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!