Het heet eigenlijk: aproach en follow me home verlichting. Standaard gaan dan de koplampen 30 seconden branden als je op de knop op je afstandsbediening drukt. De verlichting in de spiegels is dan extra, en gaat ook branden.
Nu krijgen we de hele week eenvoudige vragen van arnoudh die hij vanaf vrijdag heel eenvoudig zelf even zou kunnen beantwoorden
(van mij zijn ook nog wel een aantal van die topics te vinden)
Goeie aankoop zeg. Sta je nog steeds te trappelen van ongeduld? Zou ik wel doen. Bij gaat de tankklep direct op slot als ik afsluit. Maar misschien zit er bij jou een vertraging op.
hans anesthesie schreef:Cool! Zag je die velgen.....
De velgen in het filmpje of de foto? De komende tijd zullen bij mij die velgen er nog wel onder zitten, even bijkomen van de aanschaf En zo heel lelijk zijn ze ook weer niet, maar niet de ultieme velg IMHO...
@Richard: ja, ik zit de minuten af te tellen
We zullen de auto en het slot wel aan een grondige inspectie onderwerpen als we van de schrik bekomen zijn vrijdag
"The best is yet to come.... when you drive it"
XC60 T6 Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
Mooie bak en wees maar niet bezorgd over het tankklepje, die gaat gewoon op slot na een minuutje of 5. Dit is weer een fijn doordenkertje van Volvo en heerlijk bij de benzinepomp. Gewoon uitstappen, alles op slot zetten en rustig toch kunnen tanken. Bij mijn vorige auto's kon de auto pas na het tanken opslot. Dit geeft toch een veel "safer" gevoel.
.. enne ik hoop verder dat je nog wel een beetje aan je nachtrust toekomt, anders houd je straks tijdens de eerste rit in de nieuwe auto geen oog meer open .