Goedenavond,
Weet iemand of de stalen velg met het "thuiskomertje" van de V70 van bijv. 2003 past op de V70 van modeljaar 2008/2009?
Zelfde steek en centergat maat, ET-waarde?
Bedankt voor de reacties alvast.
Vraagje over Thuiskomer V70
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
Ik denk het niet .
Ik meen ea gelezen te hebben gewone velgen dat die ook niet op het nieuwe model passen.
Dan past het hoepeltje ook niet.
Ik meen ea gelezen te hebben gewone velgen dat die ook niet op het nieuwe model passen.
Dan past het hoepeltje ook niet.
V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998
- Blade
- 5th Gear member
- Contacteer:
-
- 2nd Gear member
Bedankt allemaal!
Die site met die velgmaten kende ik nog niet, super!
Blijkt dus inderdaad dat het naafgat van de oude een iets grotere diameter heeft, en de steek en ET hetzelfde zijn.
Zou dat voor de veiligheid van belang kunnen zijn, of is het alleen voor het monteren van de velg (ophangpunt) iets praktischer dat er een juiste diameter van het naafgat gebruikt wordt? De velgsteek is wel hetzelfde, wordt dus op dezelfde manier en plaats aangetrokken?
Die site met die velgmaten kende ik nog niet, super!
Blijkt dus inderdaad dat het naafgat van de oude een iets grotere diameter heeft, en de steek en ET hetzelfde zijn.
Zou dat voor de veiligheid van belang kunnen zijn, of is het alleen voor het monteren van de velg (ophangpunt) iets praktischer dat er een juiste diameter van het naafgat gebruikt wordt? De velgsteek is wel hetzelfde, wordt dus op dezelfde manier en plaats aangetrokken?
-
- 5th Gear member
Tis een thuiskomer toch? Dus je gaat er in geval van een lekke band mee naar de bandenboer rijden?
(Of ben je van plan 100-en km's op de thuiskomer te gaan rijden - in dat geval liever een volwaardig wiel in de kofferbak gooien!)
Kortom, ik zou het niet zo'n punt vinden voor die paar km's.
Gr. Marc
(Of ben je van plan 100-en km's op de thuiskomer te gaan rijden - in dat geval liever een volwaardig wiel in de kofferbak gooien!)
Kortom, ik zou het niet zo'n punt vinden voor die paar km's.
Gr. Marc