ja, nee, ja......je hebt gelijk............gaat goed komen!Battlecruiser S80 schreef:Eerst het plaatje, dan stemmen!
Als de moondust er op komt, staat m'n silvergrey eronder.

Nog 1 nachttie slapen.............
ja, nee, ja......je hebt gelijk............gaat goed komen!Battlecruiser S80 schreef:Eerst het plaatje, dan stemmen!
wat voor onderhoud heb je gehad? Slijtagedelen of serieuze defecten?kuiper schreef:Goeie aankoop. Ik heb er ook één gehad. Beste auto waar ik in gereden heb. Succes ermee. Maar kijk uit, ik heb rond de 200 k een hele hoop onderhoud gehad.
Groet,
Kuiper
och, als een auto goed kan vertragen van 250km/u naar 0, dan kan hij dat zeker ook op de gemiddelde snelwegsnelheid van 80km/u in nederlandkuiper schreef:Als ze zich echt zorgen zouden maken over de veiligheid moeten ze misschien niet meer zulke snelle auto's maken, eigenlijk nergens voor nodig?!![]()
Kuiper
40 km/h auto's zijn voor de wegenverkeerswet vergelijkbaar met brommers. Ik denk niet dat er echt stevige eisen voor wat betreft remmen en remkracht omschreven zijn. Verder weet je niet of de bestuurder voluit aan het remmen was (of daar nog toe in staat was, vaak worden die auto's gebruikt door ouderen die niet meer in een echte auto mogen of door mensen met een handicap). Je moraliserende conclusie is vooralsnog op los drijfzand gebouwd.Marcel schreef: De 40km autootjes kunnen nauwelijks vertragen vanaf topsnelheid, heb er laatst eentje achterin een bus zien gaan omdat de bus echt sneller stilstond terwijl het autootje eerder begon met remmen.....
moraal van het verhaal...... als de auto' s gebouwd gaan worden op 100km/u zullen ze goedkoper worden maar zeker niet beter....
Drijfzand is inderdaad een stabiele factor in het verhaalReitse schreef:40 km/h auto's zijn voor de wegenverkeerswet vergelijkbaar met brommers. Ik denk niet dat er echt stevige eisen voor wat betreft remmen en remkracht omschreven zijn. Verder weet je niet of de bestuurder voluit aan het remmen was (of daar nog toe in staat was, vaak worden die auto's gebruikt door ouderen die niet meer in een echte auto mogen of door mensen met een handicap). Je moraliserende conclusie is vooralsnog op los drijfzand gebouwd.Marcel schreef: De 40km autootjes kunnen nauwelijks vertragen vanaf topsnelheid, heb er laatst eentje achterin een bus zien gaan omdat de bus echt sneller stilstond terwijl het autootje eerder begon met remmen.....
moraal van het verhaal...... als de auto' s gebouwd gaan worden op 100km/u zullen ze goedkoper worden maar zeker niet beter....