v60pih schreef:Vandaag 2 uur bij de dealer gezeten om de PIH in order te zetten.
Handtekening gezet en het is nu definitief. Op een paar euro na € 80.000,-- incl. 20% korting op alle accessoires.
Dat kortingstopic is om, voor mij, onduidelijke redenen op slot gezet maar korting is zeker bespreekbaar (ook al is het absoluut niet zoveel).
Het afleveren met velgen op winterbanden ipv zomerbanden is ook geen probleem (kostenloos).
Als je het totale bedrag aan korting afzet tegen de 80 mille die de auto kost. Hoeveel procent is dat?
2023: XC60 T8-AWD-Recharge / 2020: XC60 T8 / 2019: V90 Cross Country D5 / 2018-8: Tesla Model S 100D
2013-2018: V60 D6 PIH / 2013: XC90 D5 AWD / 2009-2013: V70 D5 / 2001-2009: meerdere V70's.
Hou nou toch een keer op over kortingen op een PIH, daarop is korting geen item met de nettofacturen straks vanuit Volvo.
Een eventuele korting is 1 op1 verlies voor een dealer op een product dat ze uit je handen trekken
200 euro op 80000 is een kwart procent. Geniet er maar van.
Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk
Ik heb die korting gekregen op alle accessoires die ik heb besteld uit de prijstlijst zoals stalen veiligheidrek, rubber matten, exterior styling kit, afneembare trekhaak, front view camera en afsluitbare wielbouten. Daarnaast geen kosten voor gemonteerd winterschoeisel op de fabrieks 17 inch velgen.
Dus dat gaat niet over 200 euro.
Ik wens iedereen hierboven veel onderhandelresultaat overigens, ik ben tevreden. Het forum opent zelfs een topic over het geheel niet krijgen van korting.
@XC90S: Je hebt geheel gelijk, ik zit fout.
De Plug-In op de beurs in Geneve heeft een te grote wielomtrek.
Ik heb even gezocht, maar kan inderdaad de juiste bandenmaat niet in gewichtsindex 98 vinden.
V60_PHEV schreef:@XC90S: Je hebt geheel gelijk, ik zit fout.
De Plug-In op de beurs in Geneve heeft een te grote wielomtrek.
Ik heb even gezocht, maar kan inderdaad de juiste bandenmaat niet in gewichtsindex 98 vinden.
Hmm, dus ik hoef het ook niet meer na te vragen.....
bart simpson schreef:Hou nou toch een keer op over kortingen op een PIH, daarop is korting geen item met de nettofacturen straks vanuit Volvo.
Een eventuele korting is 1 op1 verlies voor een dealer op een product dat ze uit je handen trekken
Ben toch benieuwd wat deze bolide in het buitenland gaat kosten, als je even een rondje lokale volvocars sites doet staat deze tot nu toe alleen nog in NL geprijsd voor MY14. Vraag me af wat ie bijvoorbeeld in de buurlanden gaat kosten voor het nieuwe model jaar.
[list][*]2000 - 2005 Diverse V40's; 1 S40
[/*][*]2005 : V50 2D Momentum MY 06 - Premium Audio
[/*][*]2009 : V50 D5 - Edition 2 - Dynaudio - Sport Chassis
[/*][*]2013 : V60 D6 Plug in Hybrid|Bekleding sport leder K301|Blacksapphire metallic|Driver support, Family-line & HT line|Hemelbekleding offblack|Premium sound multimedia|Zilverkleurige roofrails
[/*][/list]
Beste mensen, deze week mag ik bij de dealer de PIH gaan samenstellen. Het lijstje is gemaakt en het wordt electric silver met sadia velgen en schuifdak (hybrid tech line)... Waar ik echter niet uit ben is de vraag "wel of geen zilveren dakreling". Ik dacht eerst dat het zou bijdragen aan de dynamische look van de v60.... Echter ik begin steeds meer te twijfelen... Zonder dakreling (op deze kleur) lijkt de dynamische daklijn, aangevuld met de haaievin-antenne en het donkere vlak van het schuifdak beter uit te komen.
Hoewel smaken verschillen.... Verneem ik toch graag jullie mening in deze.
@feedbackRules: Ik vind zelf de zilver dakrails beter passen bij de donkere kleuren, dan heb je contrast. De zilver dakrails is bijvoorbeeld heel mooi bij een zwart auto. Bij electric silver zou ik deze optie niet nemen.
FeedbackRules schreef: Het lijstje is gemaakt en het wordt electric silver met sadia velgen
Sadia velgen zijn 7,5 x 17" terwijl Volvo voor de PIH 8 x 17" aanraadt. Weet je zeker dat 7,5 x 17" genoeg is? Zie ook dit topic.
Edit: laat maar, ik ben in de war met Sadira. De Sadia velgen staan in de PIH folder, dus dan zal het wel goed zijn.
Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk