Probleempjes met de iphone 5

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
jessejames
1st Gear member

Wie kan mij helpen?

Normaal moet de iPhone5 automatisch contact leggen met de bluetooth (V50 bj '10). Deze handeling gaat goed alleen kan ik soms geen contact maken met de bluetooth. Ook niet als ik de telefoon knop druk, het groene lampje gaat dan niet aan? hoe los ik dit op, toch een beetje vervelend de ene keer wel en de andere keer geen verbinding!!!

Ten tweede krijg ik klachten van mensen al ik men hen telefoneer dat ik wel te verstaan ben maar er veel ruis door de conversatie heen gaat.
Is de ruis te onderdrukken?

In afwachting van de reactie's
NJ8
4th Gear member

Ik weet niet of het helpt, maar begin eens met instellingen-> algemeen -> stel opnieuw in -> herstel netwerkinstellingen.
En update naar 6.1.3
jessejames
1st Gear member

Ik weet niet of het helpt, maar begin eens met instellingen-> algemeen -> stel opnieuw in -> herstel netwerkinstellingen.
En update naar 6.1.3
Deze software update was al geinstalleerd, dus dat kan het niet wezen

NJ8, Thnx voor het meedenken
Jungle
2nd Gear member

Ik vraag me af of het probleem wel in de iPhone5 zit. Ik heb zelf ook een iPhone 5 maar het groene lampje van je auto moet (voorzover ik weet) altijd gaan branden als je op het telefoonknopje drukt. Daarmee gaat het scherm naar de telefoonmodus. Daarvoor is het niet van belang of je wel of geen telefoon hebt aangesloten.

Dat van die ruis op de lijn, herken ik ook. Was bij mij een stuk minder nadat ik de dealer heb gevraagd de laatste software (ihkv service 2.0) in de auto te installeren. Misschien dat je dat eerst kan proberen en dat daarmee ook het 'verbindingsprobleem' tot het verleden behoort.
Volvo V70 2.5T Summum 2008 [VolvoTune]
jessejames
1st Gear member

Jungle, Thnx, mbt de laatste software kun je de laatste versie ergens vinden ?
Soms kan ik drukken wat ik wil maar het lampje gaat niet branden.
Jungle
2nd Gear member

@JesseJames: nieuwe software heb ik bij de dealer laten doen. Is 'gratis' in het kader van service 2.0. Heb m'n Volvo daar ook in regulier onderhoud, dus -als dat bij jou niet zo is- gaat het wellicht tegen vergoeding.
jessejames
1st Gear member

Jungle, Soms lost een probleem vanzelf op zonder iets te doen!! de afgelopen dagen continu contact gehad met de bluetooth. Helaas krijg ik nog veel klachten over het geluid tijdens een telefonisch gesprek. Dus alsnog even naar de dealer
Jungle
2nd Gear member

JesseJames: ik zeg doen. :)

Bij mij waren de klachten daarna duidelijk minder, hoewel ik het geluid van mijn Parrot 3100 destijds beter vond....
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”