Dan kun je de hond even in de auto laten zitten terwijl je de wagen toch op slot kun doen.
even geleden had ik het alarm eens uitgeprobeerd, dus ramen open , wagen met de AB op slot en na 5 min een jas door het geopende raam gegooid...
Niks noppes nada... geen alarm dat afging

dus ik dacht de module is vast overleden via de zoek functie toch een handig linkje gevonden om er wat aan te doen www.p5a.com/v70/html/sirene.html
dus de wagen opgekrikt, wiel eronderuit, de popnagels van het binnenscherm los geboord, en gekeken :eeeek: links, rechts, boven, onder, wel wat snoertjes en stekkers maar geen module :dontknow: .
Heel vreemd, wel een knoppie, en een zwart vierkantje middenop het dashboard, maar geen sirene.......
Tja misschien aan de verkeerde kant gekeken

Zucht... dat heb ik weer
Maar het kwam toch goed uit dat de wielen er even af waren [ Old Satterhand modus aan ] want wat zag mijn speurende oog [Old Satterhand modus uit]
De banden liepen tegen het binnen scherm, vreemd als je bedenk dat afgelopen zomer met `17 niks aan het handje was, en nu met `16 en winterbanden een beetje geschuur
dus de stuuruitslaghouders even losgemaakt , 2 ringetjes erachter en we kachelen weer vrolijk verder