Passieve houder voor BlackBerry Bold

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
The Saint
2nd Gear member

Ik wil graag mijn BB in het zicht houden om te zien of er mail binnenkomt en voorkomen dat hij bij rotondes de auto door vliegt. Nu lijkt dit me wel een (zonder schade) makkelijk te bevestigen houder:

http://www.pdashop.nl/product/214119/ca ... mount.html

Verder is opladen overbodig, gebruik ik de BB niet voor audio/navigatie etc.

Over een dockingstation voor een iPhone las ik dat het de Bluetooth verstoort als deze in het midden is bevestigd? Ik was nl wel van plan om het in het ventilatierooster in het midden te bevestigen?!

Nog iemand met een tip of truc?
The world's a stage, and each must play a part
nippie
2nd Gear member
Contacteer:

ik heb voor mijn iphone in de bekerhouder een houder gefabriceerd waar een originele apple lader in zit. Problemen met bluetooth verbinding heb ik dus helemaal niet werkt perfect.

http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=55092

ff naar beneden scrollen dan zie je hem, misschien brengt het je op een idee voor je BB

gr brian
The Saint
2nd Gear member

nippie schreef:ik heb voor mijn iPhone in de bekerhouder een houder gefabriceerd waar een originele apple lader in zit. Problemen met bluetooth verbinding heb ik dus helemaal niet werkt perfect.

http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=55092

ff naar beneden scrollen dan zie je hem, misschien brengt het je op een idee voor je BB

gr brian
Hey Brian, zeer bedankt voor je bericht. Ik had het idd al gezien, maar dit is niets voor mij. Chapeau voor de mooie oplossing, maar: ik vind de middenconsole niet de ideale plek. Daar heb ik mijn BB nu gewoon los in staan, maar ik zou hem liever hoger op het dash plaatsen. Meer in mijn gezichtsveld.

(Buiten dat zou ik zoiets nooit kunnen maken hoor, je kunt het wel gaan verkopen..!)
LightStar
4th Gear member

Is er niks van Brodit voor jou BB ??
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
The Saint
2nd Gear member

LightStar schreef:Is er niks van Brodit voor jou BB ??
Nou ik zoek dus een passieve houder. Als ik dat van Brodit bekijk, zie ik alleen maar plaatjes die je op je dash kunt bevestigen. Daarop moet dan vervolgens weer iets komen op je telefoon in/op te doen. Dat zijn dan vaak weer dingen met oplaadmogelijkheden. Lijkt me allemaal zo bewerkelijk.

Ik wil gewoon een simpele houder.

Wat vind je van dat ding in mijn eerste post?
nippie
2nd Gear member
Contacteer:

welke blackberry heb je want brodit heeft passieve houders maar daar moet je dan nog wel een clip bijkopen die bijvoorbeeld in je luchtrooster bevestigd.

zoals deze bijvoorbeeld

de houder
http://www.broditnederland.nl/contents/ ... oires.html

de clip, http://www.broditnederland.nl/contents/ ... o-V40.html

gr brian
2013 v40 t3 summum heico
2007 c30 t5 summum heico
The Saint
2nd Gear member

nippie schreef:welke blackberry heb je want brodit heeft passieve houders maar daar moet je dan nog wel een clip bijkopen die bijvoorbeeld in je luchtrooster bevestigd.

zoals deze bijvoorbeeld

de houder
http://www.broditnederland.nl/contents/ ... oires.html

de clip, http://www.broditnederland.nl/contents/ ... o-V40.html

gr brian
En dan moet ik het nog op die klip bevestigen (boren/schroeven)? Dan is dat apparaat uit mijn eerste post toch veel handiger? Of mis ik nu iets?
nippie
2nd Gear member
Contacteer:

je plakt met superlijm de houder aan de clip (met schroefjes kan natuurlijk ook)

en of de een of de ander handiger is moet je natuurlijk zelf bedenken.... toch
2013 v40 t3 summum heico
2007 c30 t5 summum heico
The Saint
2nd Gear member

nippie schreef:je plakt met superlijm de houder aan de clip (met schroefjes kan natuurlijk ook)

en of de een of de ander handiger is moet je natuurlijk zelf bedenken.... toch
Okay, ja dan heb ik even helder hoe het werkt. Heb zelf ivm 2 linkerhanden altijd en overal de voorkeur voor plug & play.. maar bedankt voor je input!
Goteborg
2nd Gear member

Ik heb ook een BB, en heb hem los in mijn jas, colbert, tas of soms in middenconsole. Via scherm en stuurwiel kan ik alle voor mij noodzakelijke functies bedienen(adressenboek, laatst gekozen nummers, in- en uitgaande telefoonnummers en natuurlijk ook het nummer van inkomend telefoongesprek). Gebruik BB in auto niet voor dataverkeer en SMS. Opladen doe ik ook niet in de auto.
Volgens mij is dat vergelijkbaar met hetgeen jij wenst. Waarom wil je hem dan nog op ooghoogte bevestigen?
2022 XC 40 T4 recharge Plus Dark, Onyx Black, trekhaak en heel veel leuks

2019 V40 Cross Country T3 Polar + Luxury, Intellisafe Pro Line , Onyx Black Metallic, Side Scuff Plates, trekhaak

2013 V40 Momentum T4 Powershift, Introline, Winterline , Panoramadak, Mannon Velgen, Black Sapphire Metallic, trekhaak

2006 V50 2.4 Geartronic Edition II Barentz Blue, trekhaak

2003 S40 1.8 Europa Nordic Sport Navigator, Silver Metallic, trekhaak
The Saint
2nd Gear member

Goteborg schreef:Ik heb ook een BB, en heb hem los in mijn jas, colbert, tas of soms in middenconsole. Via scherm en stuurwiel kan ik alle voor mij noodzakelijke functies bedienen(adressenboek, laatst gekozen nummers, in- en uitgaande telefoonnummers en natuurlijk ook het nummer van inkomend telefoongesprek). Gebruik BB in auto niet voor dataverkeer en SMS. Opladen doe ik ook niet in de auto.
Volgens mij is dat vergelijkbaar met hetgeen jij wenst. Waarom wil je hem dan nog op ooghoogte bevestigen?
Ik zit dagelijks heel wat uurtjes in de auto, en vind het prettig om mijn mail enigszins bij te houden. Als ik zie dat er iemand mailt, bel ik vaak even op om te reageren. Dat scheelt thuis weer. Bovendien zijn diegenen die gemaild hebben vaak alweer naar huis als ik thuis kom.

Gewoon mijn reistijd zo optimaal mogelijk benutten dus eigenlijk.

Wat ik ook nog wel zou willen, is dat mijn mail wordt voorgelezen. Is zoiets mogelijk op een BB?
Goteborg
2nd Gear member

In mijn vorige Volvo had ik een brodit houder. Nadeel hij zat voor een van de luchtroosters in de middenconsole. Omdat ik geen gebruik maak van dataverkeer en sms tijdens de ritten heb ik hem nu niet meer.

zie link. misschien is dat een oplossing voor je.
http://www.broditnederland.nl/contents/ ... o-V40.html
2022 XC 40 T4 recharge Plus Dark, Onyx Black, trekhaak en heel veel leuks

2019 V40 Cross Country T3 Polar + Luxury, Intellisafe Pro Line , Onyx Black Metallic, Side Scuff Plates, trekhaak

2013 V40 Momentum T4 Powershift, Introline, Winterline , Panoramadak, Mannon Velgen, Black Sapphire Metallic, trekhaak

2006 V50 2.4 Geartronic Edition II Barentz Blue, trekhaak

2003 S40 1.8 Europa Nordic Sport Navigator, Silver Metallic, trekhaak
Rutgerv40
2nd Gear member

Brodit heeft ook een oplossing links van het stuur, ik heb die en het werkt prima naar wens, blackberry zal vast ook wel ondersteund worden
Plaats reactie

Terug naar “V40”