Een nieuweling
- ex-Mooseman
- 4th Gear member
Mooi hé
- s60magic
- 4th Gear member
En hoe bevalt dit nou, na een maand Volvo te rijden tegen over de Insignia.
JohnnyGazet schreef:Na 18 jaar een trouwe Opelrijder te zijn geweest heb ik mijn keuze laten vallen op Volvo. Het zal een hele aanpassing worden maar iedereen, van dealer tot vrienden en kennissen, verzekeren mij dat dit geen probleem gaat vormen. De testritten wezen alleszins uit dat ik mij best thuisvoel in een Volvo. Ik heb de volgende keuze gemaakt:
S60 D4 Summum geartronic
Silver metallic, leder Offblack
17" Njord velgen
Security Pack
Advanced Safety Pack
Xenium Pack
Spoiler achteraan
Snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging
Four-C chassis
Afneembare trekhaak
Exterior Styling Pack D5/T6 met dubbele uitlaat
Dus, zo goed als full option, met aan de rand nog wat toeters en bellen. De aflevering bij de dealer zou gebeuren op 13 maart. Blijkbaar hebben ze dan nog wel enkele dagen nodig om de auto klaar te maken. Iets om naar uit te kijken! Ik hoop dat ik een goede keuze gemaakt heb.
- JohnnyGazet
- 1st Gear member
Ik heb 'm even moeten missen, ben een weekje naar de States (NY)geweest. Volvo is daar ook aanwezig trouwens. Maar ik ben supertevreden over mijn wagen tot nu toe. Ongeveer 3000 km op de teller staan en ik heb 'm nu wel in de "vingers" denk ik. Het enige wat ik een beetje mis tov de insignia is de digitale snelheidsaanduiding voor de rest niets dan lof en zeker GEEN spijt van mijn overstap. Een aantal dingen was eventjes wennen maar zeker niets negatiefs, integendeel. Ook de commentaren van vrienden en kennissen qua uitzicht zijn lovend en zij die al meegereden hebben spreken over een "megabak". Tof toch?
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Welk merk LEDverlichting heb je gestoken?
Blijkbaar hebben sommige dit ook al ondernomen maar van korte levensduur?
Mooie configuratie!!
Mooie configuratie!!
- JohnnyGazet
- 1st Gear member
Pilot. Maar is maar van korte duur geweest, na amper een week was er al eentje stuk.Alexos schreef:Welk merk LEDverlichting heb je gestoken?
Mooie configuratie!!
- ex-Mooseman
- 4th Gear member
Same here, en ik krijg maar geen reactie van de leverancier (pilotxenonshop.nl)