Ruw stationair, uitvallen, motor management service vereist, onregelematig lopen en nu geen mogelijkheid meer om de cruise controle te gebruiken (kan niet meer aangeklikt worden).
Auto klinkt ook luidruchtiger (meer diesel achtig).
Voor dat het code feest begint; is er iemand hier dit het feestje zoals hier boven beschreven al heeft mee gemaakt.
ETM heeft een gele sticker, maar KM stand is nu al 393.000+ km.
Ruw stationair, uitvallen, motor management service vereist
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Dieselgeluid heb ik dagelijks maar niet de rest van de klachten. Er is maar één advies: aan de computer dat ding (bij een dealer)
En als het oordeel dan is gevallen en het prijskaartje is bekend maar eens sterk gaan nadenken wat je gaat doen.
En als het oordeel dan is gevallen en het prijskaartje is bekend maar eens sterk gaan nadenken wat je gaat doen.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- Doeke Dobma
- 5th Gear member
Als ik al jouw topics lees begint het er sterk op te lijken dat je auto een bodemloze put is voor je portemonnee... 
Nooit overwogen om een 'betrouwbaarder' Volvo te kopen(al weet je nooit wat je koopt natuurlijk)?

Nooit overwogen om een 'betrouwbaarder' Volvo te kopen(al weet je nooit wat je koopt natuurlijk)?
Volvo V70 T5 MY05 Fullutrustad
- Obbetuning
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Heb je Vida en dice ?
Zo niet , dan is er vast wel een forumlid in de buurt die dat heeft, even uitlezen en je weet wat meer.
Je hebt geen locatie staan waar je woont, ....
Als het bij mij in de buurt is ben je welkom om de auto er even aan te hangen.
mvgr Obbe
Zo niet , dan is er vast wel een forumlid in de buurt die dat heeft, even uitlezen en je weet wat meer.
Je hebt geen locatie staan waar je woont, ....
Als het bij mij in de buurt is ben je welkom om de auto er even aan te hangen.
mvgr Obbe