Hoe komt het dat de lijst met onbeantwoorde vragen steeds langer wordt,dat valt gewoon op.
Komt dat misschien omdat een paar goeie techneuten er niet meer zijn op het forum?
Je leest er namelijk niets over,ook niet van de forummers die in het verleden netjes en goed zijn geholpen door deze techneuten.
Ook de beantwoording van veel technische vragen mist zijn doel vaak.
Jammer dat zulke dingen gebeuren.
Techniek
- Morgenstond
- 5th Gear member
Het valt mij de laatste twee maanden inderdaad op dat jij, Mario, en je vader, Ramon&Ramon, weinig tot niet actief zijn. Dat is een groot gemis, want ik ben ervan overtuigd dat jullie bijdragen zeer gewaardeerd worden. In ieder geval doe ik dat. Zonder goede input bloeden technische topics dood.
2017 - heden: S40 phase II 1.8 AT (2004)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
2011 - 2017: S60 2.4T AT (2001)
2010 - 2011: S80 2.9 AT (2000)
2008 - 2011: S40 1.8 AT (1996)
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
gaan we weer...
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Ik zie topics ook doodbloeden omdat (en ik doe dat waarschijnlijk ook) er niet meer gereageerd wordt dat de geboden oplossingen geholpen hebben. En dat lijkt een gemis omdat anderen hiervan zouden kunnen leren.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
-
- 6th Gear member
Walter schreef:gaan we weer...
Deze reactie al,als ook maar iemand uit de buurt van de bekende techneuten een opmerking maakt gaan de stekels gelijk omhoog.
Je zou ook anders kunnen reageren op zulke dingen en zeker als moderator.
Zet dan gewoon neer hoe je over een en ander denkt en zet geen vage opmerkingen neer,zoals,,daar gaan we weer,,,
Daar kan niemand wat mee.
Zeg dan gewoon,ik heb jullie met zijn drie liever niet op het forum,dan pas ben je eerlijk,maar draai niet om de brij heen zoals altijd..
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Sorry Mario, je moet mijn Persoonlijke Bericht van een paar weken geleden nog maar eens lezen.
Op de een of andere manier voelen je vader en jij je altijd aangevallen en miskend.
Ik heb al zo vaak gevraagd om het bewijs dat jullie achtergesteld of anderen voorgetrokken worden. Dat heb je nooit geleverd, zelf geen spoor daarvan. Je roept alsmaar dat 'anderen voorgetrokken worden' maar ook daar heb ik nog nooit iets van gezien.
Meldt dat soort dingen bij mij en ik kan er wat mee.
Jullie kennis is duidelijk aanwezig en jullie helpen er mensen mee.
Kruip dat niet meteen in de slachtofferrol als iemand roept dat hij voor een probleem een andere/betere/goedkopere oplossing heeft gevonden. Jullie weten veel maar zijn niet alwetend. Jullie zijn net gewone mensen
Kom op, gewoon lekker meekletsen en adviezen geven.
En als er iemand lelijk doet hoor ik het wel.
Zo, en nu back to business.
Op de een of andere manier voelen je vader en jij je altijd aangevallen en miskend.
Ik heb al zo vaak gevraagd om het bewijs dat jullie achtergesteld of anderen voorgetrokken worden. Dat heb je nooit geleverd, zelf geen spoor daarvan. Je roept alsmaar dat 'anderen voorgetrokken worden' maar ook daar heb ik nog nooit iets van gezien.
Meldt dat soort dingen bij mij en ik kan er wat mee.
Jullie kennis is duidelijk aanwezig en jullie helpen er mensen mee.
Kruip dat niet meteen in de slachtofferrol als iemand roept dat hij voor een probleem een andere/betere/goedkopere oplossing heeft gevonden. Jullie weten veel maar zijn niet alwetend. Jullie zijn net gewone mensen

Kom op, gewoon lekker meekletsen en adviezen geven.
En als er iemand lelijk doet hoor ik het wel.
Zo, en nu back to business.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70