Aan- en verkoopadvies

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
P.Sleutjes
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 28.11.2005 - 12:53
Locatie: Best

Dag,

Ik wil waarschijnlijk m’n Volvo V40 verkopen en een 850 Estate aanschaffen. Graag advies:

1) Wat is een richtprijs voor een V850 kosten met de volgende specificaties:
merk: Volvo
type: 850 2.5i 20V Automaat
soort auto: stationwagen
brandstof: LPG-2 onderbouw
type versnellingsbak: automaat
kleur: Grijs met.
bouwjaar: 11-1994
kilometerstand: 255.000

2) Wat kan ik voor mijn V40 vragen met de volgende specificaties:
merk: Volvo
type: V40 2.0i 16V Automaat
soort auto: stationwagen
brandstof: LPG inbouw
type versnellingsbak: automaat
kleur: Grijs met.
bouwjaar: 1-1999
kilometerstand: 285.000
Met goede airco, nieuwe winterbanden.
Apk: juni 2007
Gebruikersavatar
Amieke850
4th Gear member
Berichten: 932
Lid geworden op: 21.09.2004 - 22:01
Locatie: Zoetermeer

Ik doe een gooi :splat:

850 estate 2.5i 20V '94 enz:
via marktplaats o.i.d. rond de € 5.000
via dealer rond de € 7.000

V40:
geen idee 8-[

wie volgt..?
ANNEMIEKE'S
Afbeelding
850 GLE 2.5I
Ber
3rd Gear member
Berichten: 388
Lid geworden op: 15.07.2006 - 19:41
Locatie: kop van noord holland

tja,

ik zou de 850 inschatten op een duizend of 6

maar de inruiler, dat ligt er aan,
ga je bij 1 bedrijf alles afhandelen of wil je de V40 los verkopen?

Als je alles bij 1 bedrijf doet dan is er altijd te onderhandelen,
als je daarintegen zonder inruil komt kan er vaak nog best wat extra vand e prijs af!

even zoeken op autotrader en je bnet vaak een boel wijzer!

succes
Ber
V70 Classic 2.5 TDI 1999 Exclusive Line ";Dessert wind pearl";

http://i21.photobucket.com/albums/b276/ ... age001.jpg
Gebruikersavatar
Marco C70
1st Gear member
Berichten: 49
Lid geworden op: 24.09.2006 - 15:24
Locatie: omgeving Rotterdam

Mijn zus heeft vorige week haar groene V40 met drie ton op de teller (lpg) voor 3500Euro verkocht.

Misschien een indicatie?
De waarde is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van onderhoudsboekje, rokers/niet rokers, evt krassen deukjes etc etc..
Greetz
Marco
Gebruikersavatar
Hans
8th Gear member
Berichten: 10603
Lid geworden op: 31.07.2005 - 20:41
Locatie: Z.O.Brabant
Contacteer:

Hij heeft wel veel gelopen die V40. Kan natuurlijk makkelijk maar goed. Ik denk dat je met een duizend of 4 klaar bent met die V40.
Veni,Vidi,Nates calce concidi

Volvo V40 D2 MY2013
Gebruikersavatar
llinssen
1st Gear member
Berichten: 22
Lid geworden op: 10.05.2006 - 16:17

Ik vind die 5-7 voor de 850 aan de hoge kant, tenzij het om prijzen bij de volvo dealer gaat.

Ik heb in 2002 voor een 1995 schakel 855 LPG-2 met boordcompu, cc, dakrails ECC en 320K op de teller 4000 euro betaald.

Die wass toch 4 jaar jonger, met voor een Volvo amper meer kilometers. Automaat is meer kans op ellende..

Kijk eens HIER op marktplaats

Als je zelf durft in te voeren, ben je voor een 1995 auto met lpg in Belgie voor max 3500 klaar. BPM+ APK (1000)=4500

Kijk maar HIER

Voor 4000 koop je er al 1 bij de dealer (zonder lpg) waar je voor max 1500 euro een lpg installatie in zet..... (zie volvocars nl zoek op 850 estate en je vindt er een van 4000 euro.


Kort en goeD: voor 4000 moet je iets van je gading kunnen vinden, als je tijd en doorzettingsvermogen hebt.

Succes!
Volvo C70 Cabrio 2.5 LPT LPi 1999
Gebruikersavatar
Marcel
4th Gear member
Berichten: 932
Lid geworden op: 26.09.2004 - 21:18
Locatie: Gelderland

www.volvo850forum.com

Staat vol met heel goede tips!

Adviesje van mij:
-aantoonbaar onderhoud.
-onder de 2 ton gelopen, kost niets meer maar je moet beter zoeken.
Gr. Marcel
Gebruikersavatar
llinssen
1st Gear member
Berichten: 22
Lid geworden op: 10.05.2006 - 16:17

Minder dan 2 ton en op LPG is denk ik een zeer zeldzaam exemplaar. Dat betekent zelf de lpg inbouwen. Kan prima, ook wanneer de auto al wat kilometers gereden heeft (hebben de kleppen zich al kunnen zetten, om de heer Mesman te citeren).

Minder dan twee ton is in estate land denk ik ook op benzine zeldzaam. 10 jaar oud, minder dan 20k per jaar.....
Volvo C70 Cabrio 2.5 LPT LPi 1999
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”