Ik heb mijn iPhone 4 in het midden gemonteerd.
Net boven de DVD speler.
Geen enkele klacht of probleem met bellen, kwaliteit etc.
Zelfs niet als de kabel aangesloten zit. En deze loopt via de DVD speler achterlangs door de middenconsole heen naar de armsteun en daar in de USB aangesloten.
Dockingsplek iPhone (4s)
- nippie
- 2nd Gear member
- Contacteer:
bediening van je luchtroosters en waarschuwingslichten geen probleem ! of moet je dan je telefoon er ff uithalen ?
2013 v40 t3 summum heico
2007 c30 t5 summum heico
2007 c30 t5 summum heico
Luchtrooster gebruik ik niet en alarmlichten gaat goed.nippie schreef:bediening van je luchtroosters en waarschuwingslichten geen probleem ! of moet je dan je telefoon er ff uithalen ?
Zie hier mijn foto http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... c&start=50
-
- 2nd Gear member
Vandaag laten 'corrigeren' (geen schade aan dashboard in het midden, pfew!). Ziet er netjes uit, gebaseerd op de twee telefoongesprekken die ik op de terugreis had kan ik zeggen dat de kwaliteit van de verbinding 1000 keer beter is. Geen gekraak, geen stoor/ ruis, gewoon een goede kwaliteit. Wees gewaarschuwd!
-
- 3rd Gear member
Heeft iemand al de lederen Kuda console gemonteerd, rechts van de middenconsole? Deze: http://www.pdaplus.nl/nl/volvo-v40-10-2 ... 88440.html.
Of misschien deze: http://www.pitstar.com/Navi-Console-Volvo-V40-2012 ?
Of misschien deze: http://www.pitstar.com/Navi-Console-Volvo-V40-2012 ?
Mijn V40: D2 Summum
-
- 3rd Gear member
Ben benieuwd naar een fotootjeLightStar schreef:Die kuda komt er bij mij in over 2 week

- HakanC
- 3rd Gear member
Ik heb hem binnen.. vandaag of morgen zet ik het erop..
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
- LightStar
- 4th Gear member
Heb je hier al foto'tjes van ? en heb je ook een USB verlengkabel gebruikt ? zoja hoe lang ? ik moet die namelijk nog bestellen (heb 1 van 3 meter liggen maar dat is iets te veel van het goede...)HakanC schreef:Ik heb hem binnen.. vandaag of morgen zet ik het erop..
- guidov
- 2nd Gear member
- HakanC
- 3rd Gear member
Nu nog universele telefoonhouder. Wacht op mijn actieve houder van Brodit (Backorder)LightStar schreef:Heb je hier al foto'tjes van ? en heb je ook een USB verlengkabel gebruikt ? zoja hoe lang ? ik moet die namelijk nog bestellen (heb 1 van 3 meter liggen maar dat is iets te veel van het goede...)HakanC schreef:Ik heb hem binnen.. vandaag of morgen zet ik het erop..
USB kabel lengte hangt af van hoe je het zou willen leggen. Maar hoe langer, hoe minder snel het oplaadt.. Heb nu een lengte van 1,5 meter of zo.

V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
-
- 3rd Gear member
Netjes zo!
- HakanC
- 3rd Gear member
Ja maar ik ben rechts.. Rijdend (en zelfs niet rijdend) kan ik met links niks doen. En vind het eerlijk gezegd niet eens lelijk staan 

-
- 3rd Gear member
Ziet er goed en naar verwachting uit. Dat Kuda ding ga ik ook bestellen straks. Je kunt daarop de Brodit houder schroeven, neem ik aan. Is de binnenkant van die Kuda van hout? Of van een ander materiaal?
- LightStar
- 4th Gear member
Ziet er goed uit tnx, heb gister in de iPhone app gekeken naar waar de stroompunten zitten, zie dat er ook 1 in de bekerhouder zit en dat is maar een kort stukje.HakanC schreef:Nu nog universele telefoonhouder. Wacht op mijn actieve houder van Brodit (Backorder)LightStar schreef:Heb je hier al foto'tjes van ? en heb je ook een USB verlengkabel gebruikt ? zoja hoe lang ? ik moet die namelijk nog bestellen (heb 1 van 3 meter liggen maar dat is iets te veel van het goede...)HakanC schreef:Ik heb hem binnen.. vandaag of morgen zet ik het erop..
USB kabel lengte hangt af van hoe je het zou willen leggen. Maar hoe langer, hoe minder snel het oplaadt.. Heb nu een lengte van 1,5 meter of zo.
plaatjes
-
- 3rd Gear member
Geen storingen met je telefoon op die plek? Of geldt dat alleen voor de iPhone en de plek op de ventilatieroosters?
- HakanC
- 3rd Gear member
Nee nergens last van (sony xperia z). Vind het sowieso onlogisch om het precies voor je rooster te plaatsen. Vind dat zelf lelijk + funcionaliteit van luchtrooster wordt dan belemmert. (mijn mening
)

-
- 3rd Gear member
Eens!HakanC schreef:Nee nergens last van (sony xperia z). Vind het sowieso onlogisch om het precies voor je rooster te plaatsen. Vind dat zelf lelijk + funcionaliteit van luchtrooster wordt dan belemmert. (mijn mening)