Dockingsplek iPhone (4s)

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
HarroJansen

Ik heb mijn iPhone 4 in het midden gemonteerd.
Net boven de DVD speler.
Geen enkele klacht of probleem met bellen, kwaliteit etc.
Zelfs niet als de kabel aangesloten zit. En deze loopt via de DVD speler achterlangs door de middenconsole heen naar de armsteun en daar in de USB aangesloten.
nippie
2nd Gear member
Contacteer:

bediening van je luchtroosters en waarschuwingslichten geen probleem ! of moet je dan je telefoon er ff uithalen ?
2013 v40 t3 summum heico
2007 c30 t5 summum heico
HarroJansen

nippie schreef:bediening van je luchtroosters en waarschuwingslichten geen probleem ! of moet je dan je telefoon er ff uithalen ?
Luchtrooster gebruik ik niet en alarmlichten gaat goed.

Zie hier mijn foto http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... c&start=50
Rutgerv40
2nd Gear member

Vrijdagmiddag wordt 'ie er links op gezet!
Rutgerv40
2nd Gear member

Vandaag laten 'corrigeren' (geen schade aan dashboard in het midden, pfew!). Ziet er netjes uit, gebaseerd op de twee telefoongesprekken die ik op de terugreis had kan ik zeggen dat de kwaliteit van de verbinding 1000 keer beter is. Geen gekraak, geen stoor/ ruis, gewoon een goede kwaliteit. Wees gewaarschuwd!
spacewagon
3rd Gear member

Heeft iemand al de lederen Kuda console gemonteerd, rechts van de middenconsole? Deze: http://www.pdaplus.nl/nl/volvo-v40-10-2 ... 88440.html.

Of misschien deze: http://www.pitstar.com/Navi-Console-Volvo-V40-2012 ?
Mijn V40: D2 Summum
LightStar
4th Gear member

Die kuda komt er bij mij in over 2 week :)
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
spacewagon
3rd Gear member

LightStar schreef:Die kuda komt er bij mij in over 2 week :)
Ben benieuwd naar een fotootje :-)
HakanC
3rd Gear member

Ik heb hem binnen.. vandaag of morgen zet ik het erop..
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
LightStar
4th Gear member

HakanC schreef:Ik heb hem binnen.. vandaag of morgen zet ik het erop..
Heb je hier al foto'tjes van ? en heb je ook een USB verlengkabel gebruikt ? zoja hoe lang ? ik moet die namelijk nog bestellen (heb 1 van 3 meter liggen maar dat is iets te veel van het goede...)
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

guidov
2nd Gear member

even op dx.com kijken voor een kabeltje. meerdere maten te verkrijgen en in meerdere kleuren
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
HakanC
3rd Gear member

LightStar schreef:
Heb je hier al foto'tjes van ? en heb je ook een USB verlengkabel gebruikt ? zoja hoe lang ? ik moet die namelijk nog bestellen (heb 1 van 3 meter liggen maar dat is iets te veel van het goede...)
Nu nog universele telefoonhouder. Wacht op mijn actieve houder van Brodit (Backorder)

USB kabel lengte hangt af van hoe je het zou willen leggen. Maar hoe langer, hoe minder snel het oplaadt.. Heb nu een lengte van 1,5 meter of zo.

Afbeelding

Afbeelding
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
spacewagon
3rd Gear member

Netjes zo!
Rutgerv40
2nd Gear member

Neemt wel erg veel ruimte in beslag zo hoor! Links van het stuur is veel minimalistischer in mijn ervaring.
HakanC
3rd Gear member

Ja maar ik ben rechts.. Rijdend (en zelfs niet rijdend) kan ik met links niks doen. En vind het eerlijk gezegd niet eens lelijk staan ;)
spacewagon
3rd Gear member

Ziet er goed en naar verwachting uit. Dat Kuda ding ga ik ook bestellen straks. Je kunt daarop de Brodit houder schroeven, neem ik aan. Is de binnenkant van die Kuda van hout? Of van een ander materiaal?
LightStar
4th Gear member

HakanC schreef:
LightStar schreef:
Nu nog universele telefoonhouder. Wacht op mijn actieve houder van Brodit (Backorder)

USB kabel lengte hangt af van hoe je het zou willen leggen. Maar hoe langer, hoe minder snel het oplaadt.. Heb nu een lengte van 1,5 meter of zo.

plaatjes
Ziet er goed uit tnx, heb gister in de iPhone app gekeken naar waar de stroompunten zitten, zie dat er ook 1 in de bekerhouder zit en dat is maar een kort stukje.

spacewagon
3rd Gear member

Geen storingen met je telefoon op die plek? Of geldt dat alleen voor de iPhone en de plek op de ventilatieroosters?
HakanC
3rd Gear member

Nee nergens last van (sony xperia z). Vind het sowieso onlogisch om het precies voor je rooster te plaatsen. Vind dat zelf lelijk + funcionaliteit van luchtrooster wordt dan belemmert. (mijn mening ;) )
spacewagon
3rd Gear member

HakanC schreef:Nee nergens last van (sony xperia z). Vind het sowieso onlogisch om het precies voor je rooster te plaatsen. Vind dat zelf lelijk + funcionaliteit van luchtrooster wordt dan belemmert. (mijn mening ;) )
Eens!
Plaats reactie

Terug naar “V40”