Auto is een prima V70N. Geschiedenis vanaf aanschaf bekend, meerdere malen door verschillende dealers laten berijden en hij rijdt prima en zoals het hoort.
En heb zelf natuurlijk ook in een aantal V70's gereden die allemaal hetzelfde aanvoelen.
Ik blijf rijden omdat het een prima auto is.
Ja, dat klinkt tegenstrijdig, ik weet het.
Maar verkopen is zonde, je krijgt er geen *uk voor terug, er is nooit wat mee en wat moet je anders gaan rijden als man van 2.03 met drie kinderen die niet meer achterin een S60 passen..
Gewoon dus af en toe frustraties van me af schrijven en lekker mee doorkarren tot ik de 100.000 win
Zoals vandaag ook weer zo dubbel : rij naar de praxis, mik er 20 zakken grond in en nog wat DHZ spul: rijdt prima, soepel, je ervaart eigenlijk niet dat je in een vrachtwagentje rijdt, motortje doet het stil en soepel, zalig.
Dan de boel uitladen en naar kennissen en dan rij je weer alsof je een schip bestuurt met een helmstok of op de bok zit van een postkoets.
Ga je dan echt "gooien en smijten" op landweggetjes met wat bochten erin en je houdt het gas erop dan neemt de auto eigenlijk elke bocht en heuvel zonder morren, zelfs als je probeert de grenzen te pakken gaat het prima.
Een duivels voorwerp is het..