Zie hier waarom

Heeft mogelijk te maken met het feit dat die kleur in al de campagne beelden gebruikt is.volvohengelo schreef:Wat me tot nu toe verbaasd is het flinke aantal mensen die zijn gegaan voor kleur 705 Biarritz Blue Metallic.
Dat was nou niet de kleur waarvan ik had verwacht dat hij zulke hoge ogen zou gooien, maar met 16% van de rijders tot nu toe nemen ze een aanzienlijk aantal voor hun rekening.
De kleur die ik dus zelf heb gekozen blijkt dus " exclusiever" te zijn...![]()
Gezien wellicht nog niet, maar de poll geeft wel aan dat er een 2e exemplaar ergens in Ned/Belg rondrijdt.RLB schreef:Vibrant Copper. Ik heb hem nu bijna vier maanden en heb er nog geen tweede exemplaar van gezien
Ik zat nat hetzeflde te denken, is ook een kleur die ik op het werk nog niet dikwijls voorbij zien komen heb ...volvohengelo schreef:Gezien wellicht nog niet, maar de poll geeft wel aan dat er een 2e exemplaar ergens in Ned/Belg rondrijdt.RLB schreef:Vibrant Copper. Ik heb hem nu bijna vier maanden en heb er nog geen tweede exemplaar van gezien
Niemand heeft overigens kleur 710 Misty Blue Metallic besteld uit de 66 stemmers tot nu toe.
Zal dus vermoedelijk wel een kleur zijn die snel uit het programma zal verdwijnen.
Misty blue is ook erg mooi, maar helaas niet verkrijgbaar op de r design.pascalw schreef:Ik ben enorm aan het twijfelen tussen Titanium Grey en Black Sapphire.
Ik wil morgen definitief de bestelling plaatsen maar ben nog aan het twijfelen over de kleur.
Optie 1: Sapphire Black
Optie 2: Titanium Grey
Het komt op een momentum met BPP en winter line pakket, voor de rest de standaard Matres 16 inch wielen.
Optie 1: positief de wielen vallen meer op
Optie 2: positief aan de achterkant heb je rood van de achterlichten, zwart glas en grijs metaal. Maar ik heb ook foto's gezien waar het er een beetje saai uitzag
Ik moet in principe de auto 5 jaar in het lease contract hebben. Dus wil ik iets wat me niet gaat vervelen. Wie heeft er nog een idee.
Haha Tja nu even op Titanium Grey klikken, zag vandaag een Zwarte staan en vond het in het toch jammer dat de rand op de achterklep dan niet meer opvalt. Ook zag ik een aantal auto's rijden met Titanium Grey aldan niet gewassen en zonder showroom glans. Dus ben ik er wel uitguidov schreef: Zwart is zo standaard als je niet weet welke kleur te nemen. Als ik kijk naar auto's van collega's, dan is de kleur zwart zwart niet meer. Tenminste na een halfjaar is de showroom glans er af.
Dit is puur mijn mening, daar werd om gevraagd toch. Dus ik zal voor / ga voor titanium grey.
Succes met je definitieve keuze en daarna het wachten.