Volvo telefoon voorzien van Bluetooth

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
Huge
2nd Gear member

Zaterdag a.s. ga ik mijn net aangeschafte V70 T5 uit 2002 bij de garage ophalen, kan niet wachten.
Er zit o.a. De originele Volvo telefoon in met bv. Bediening op het stuur. Ik vraag mij af of iemand weet of daar een module voor te verkrijgen is zodat ik deze Bluetooth kan koppelen met mijn iPhone met behoud van de originele microfoon bv. Ik heb wel een Grom!? Module gevonden maar dan moet de radio bv altijd aanstaan op "CD" anders werkt het niet en bovendien moet er dan een parrot aanhangen en gebruik je dus wederom de microfoon niet. Iemand een idee of ervaring?
jpwg001
6th Gear member

Huge schreef:Zaterdag a.s. ga ik mijn net aangeschafte V70 T5 uit 2002 bij de garage ophalen, kan niet wachten.
Er zit o.a. De originele Volvo telefoon in met bv. Bediening op het stuur. Ik vraag mij af of iemand weet of daar een module voor te verkrijgen is zodat ik deze Bluetooth kan koppelen met mijn iPhone met behoud van de originele microfoon bv. Ik heb wel een Grom!? Module gevonden maar dan moet de radio bv altijd aanstaan op "CD" anders werkt het niet en bovendien moet er dan een parrot aanhangen en gebruik je dus wederom de microfoon niet. Iemand een idee of ervaring?
Kijk eens op de site van volvotech.eu, die hebben voldoende. Ik ga er zelf ook een aanschaf doen.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”