Autokrik
waarschijnlijk niet - als je geen reserveband hebt (dus een bandenreparatieset), heb je ook geen krik.
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Met een bandenreparatieset heb je anders toch wel een krik nodig. Dat spuitbusje is nl. niet in staat om de band met een paar atmosfeer op te blazen.
Eerst op de krik en dan pas de spuitbus erop.
De wegenwacht krijgt vaak van die fraaie platte "gerepareerde" banden te zien als men geen krik gebruikt.
Eerst op de krik en dan pas de spuitbus erop.
De wegenwacht krijgt vaak van die fraaie platte "gerepareerde" banden te zien als men geen krik gebruikt.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
daarom zit er ook een compressor bij, en geen spuitbus om de band op spanning te brengen.
Bij een bandreparatieset (dus als je geen reserveband hebt) zit geen krik.
Bij een bandreparatieset (dus als je geen reserveband hebt) zit geen krik.
-
- 2nd Gear member
Dat klopt. Het is de bedoeling dat je eerst m.b.v. de compressor de band op spanning brengt en er vervolgens de vloeistof inspuit. Daarna een stukje rijden om de vloeistof door de hele band te verspreiden en het gat te dichten. Daarna nogmaals de compressor gebruiken om de band op de juiste spanning te brengen.
In bestelling: MJ26 V60 T6 AWD Recharge Plus, vapour grey
MJ22 V60 T6 AWD Recharge Inscription, blond interieur, park assist, lighting, power seats, Pine Grey
MJ17 V60 D3 Nordic+ Luxury, sportstoelen, Osmium grey
MJ15 V60 D4 Summum, Winterline, Business Pack Connect, sportstoelen, park assist camera, Power Blue
MJ12 V60 D3 (163pk) Momentum, Winterline, Business Pack Pro, Ember Black
MJ09 V50 DRIVe Edition II, Saville grey
MJ22 V60 T6 AWD Recharge Inscription, blond interieur, park assist, lighting, power seats, Pine Grey
MJ17 V60 D3 Nordic+ Luxury, sportstoelen, Osmium grey
MJ15 V60 D4 Summum, Winterline, Business Pack Connect, sportstoelen, park assist camera, Power Blue
MJ12 V60 D3 (163pk) Momentum, Winterline, Business Pack Pro, Ember Black
MJ09 V50 DRIVe Edition II, Saville grey