had soms wat last van een bokkende overgang bij het schakelen van 3 naar 2 en van 2 naar 1, dus laten spoelen bij een automatenboer, beetje olie eruit nieuwe erin : " klaar meneer".
na een week of 6 was het probleem weer terug, en mijn vertrouwen een beetje weg
Dat werkte dus niet ze verteld dat ikvervolgens naar Gery ging.Toen ging het dak eraf :bad-words: [-X
die vent z`n werk deugde niet enz enz.
Op een flush dag in Bussum, geflushed, de eerste indruk : Fanaatstisch! =D>
na een aantal maanden kwamen de schokken terug , balen dus , flushen heeft niet geholpen.
Na veel lezen, en rond vragen trok ik de conclusie: kleppenhuis
Dus weer eens terug naar de automatenboer, die waren me nog niet vergeten

mijn verhaal gedaan, het flushen verdedigd, maar nee daar moesten ze nog steeds niets van hebben, een mode verschijnsel , ze stonden met z`n 3en tegen mij te argumenteren

flushen zou niet goed zijn omdat je dan ook de rommel uit de bak haal, die moest er in blijven volgens hun, dat was juist veel beter voor de bak, flushen zou het filter in de bak beschadigen.... enzo nog wat grote woorden.
ik heb ze gewoon aangehoord, ze bemerkten wel mijn skepsis, dus de vraag kwam enkele keren langs" waarom geloof je wel wat op internet staat , en niet ons wij hebben 30 jaar ervaring.
ik gaf aan dat ik vooral afging op gebruikersrevieuws/reacties op het forum.
"ja ja, maar waar zijn al die mensen gebeleven bij wie een flush niet werkte , en als nog hier kwamen met een kapotte bak "
enz enz. ik zei nog wacht maar binnen 5 jaar hebben jullie ook z`n ding staan.
ok zeiden ze " flushen zou misschien wel eens helpen "
incidenten werden als norm gesteld

maar ze wilden wel kijken naar het kleppenblok.
dus dinsdag gaan ze proef rijden, dat was een eis die ze herhaalden, waar ik natuurlijk geen enkel probleem mee heb.
dus wordt vervolgd