plaatsing achter schokdempers volvo C70 1998 cabriolet

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
Emielbakker
Starter

Goedemiddag allen, ik ben nieuw op dit forum i.v.m. een C70 cabriolet uit 1998 die ik heb aangeschaft. Een hele mooie en fijne auto, rijd heerlijk en een fantastische automaat. Maar goed, we hebben voor nieuwe originele schokdempers geplaatst en dit willen we achter ook doen maar voor achter geeft dit een probleem. We hebben geen idee hoe we de schokdempers achter vervangen. Ik heb het internet afgestruind maar zonder resultaat en ik ben vorige week naar de volvo dealer gegaan hier in Rotterdam maar die wisten het ook niet te vertellen, zelf de computer daar wist het niet. Men vermoed dat we de achterbank eruit moeten halen. In eerste instantie zeiden ze via de kofferbak, maar daar zit het niet. Bij de nieuwe C70 cabrio worden ze gewoon vanaf onderaf gedemonteerd maar volgens ons kan dit niet bij die van mij, die uit 1998 is. Als de achterbank eruit moet, weet dan iemand hoe, want dit lijkt ook niet erg eenvoudig. Ik hoor het graag want nu zitten we met de handen in het haar. Alvast bedankt.
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”