Wie kan mij vertellen of een andere MP3 speler dan Apple I-pod ook via een verloopkabel op de HU-603 aangesloten kan worden? Blijft functionaliteit van stuurbediening dan behouden etc.....
THX!
Installatie MP3 speler
-
- 1st Gear member
Ik heb het net ook al in een andere vraag aangegeven, maar het topic op swedespeed, waar in dit http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=7922 topic naar verwezen wordt, laat zien hoe een aantal personen zelf een soort van I-Pod adapter hebben ontwikkeld. Middels de uiteindelijk ontwikkelde module heb je ook een extra AUX-ingang (zowel audio als video) op je HU met RTI (zonder RTI heb je alleen een Audio-ingang).
Volgens mij is het op dit moment niet mogelijk om bij andere mp3-spelers de toetsen op het stuur te gebruiken, dit omdat iedere merk mp3-speler andere signalen voor verschillende commando's zal gebruiken. Zowiezo zal de mp3-speler dan al bedieningssignalen via een bekabelde afstandsbediening moeten kunnen ontvangen.
Ik kan me overigens voorstellen dat de topic-starter op Swedespeed bij voldoende belangstelling ook andere mp3-spelers zou kunnen integreren, bijv. de toekomstige Zune van MicroSoft. Maar dat is voor mij slechts speculatie, die vraag zou je hem zelf moeten stellen.
Volgens mij is het op dit moment niet mogelijk om bij andere mp3-spelers de toetsen op het stuur te gebruiken, dit omdat iedere merk mp3-speler andere signalen voor verschillende commando's zal gebruiken. Zowiezo zal de mp3-speler dan al bedieningssignalen via een bekabelde afstandsbediening moeten kunnen ontvangen.
Ik kan me overigens voorstellen dat de topic-starter op Swedespeed bij voldoende belangstelling ook andere mp3-spelers zou kunnen integreren, bijv. de toekomstige Zune van MicroSoft. Maar dat is voor mij slechts speculatie, die vraag zou je hem zelf moeten stellen.
- VolvoRob
- 5th Gear member
Bedankt HD5!
Ik had ondertussen je info al gezien, erg goede info trouwens!
Denk dat het toch een I-Pod wordt....
Ik had ondertussen je info al gezien, erg goede info trouwens!
Denk dat het toch een I-Pod wordt....
S80 D3 Momentum met Professional line - 2012
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955