Dockingsplek iPhone (4s)

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
LightStar
4th Gear member

Zojuist de Kuda besteld zodat het spul ingebouwd kan worden zodra de auto er is.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
HakanC
3rd Gear member

Heb me Brodit actieve houder binnen. Geheel steekt nu veel minder richting interieur toe en geen zichtbare kabels. Heb alles netjes weggewerkt. Staat echt strak nu. En i.c.m. witte telefoon.. past alles weer bij goed elkaar ;)
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
spacewagon
3rd Gear member

Fotootje? :-)
Mijn V40: D2 Summum
LightStar
4th Gear member

Kuda gister gemonteerd, en moet helaas constateren wat al eerder gezegt is dat de bluetooth dan niet lekker werkt. Werd gebeld vannochtend en moest mijn telefoon eruit halen om te kunnen bellen, vind het niet heel hinderlijk gezien ik niet veel bel in de auto..
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

HakanC
3rd Gear member

LightStar schreef:Kuda gister gemonteerd, en moet helaas constateren wat al eerder gezegt is dat de bluetooth dan niet lekker werkt. Werd gebeld vannochtend en moest mijn telefoon eruit halen om te kunnen bellen, vind het niet heel hinderlijk gezien ik niet veel bel in de auto..
Alleen iPhone's hebben hier last van lijkt...
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
LightStar
4th Gear member

Ja heel apart, maar het is niet anders :)

HakanC
3rd Gear member

Overschakelen naar Android ;)
Rutgerv40
2nd Gear member

Mijn oplossing (geen storingen):
Afbeelding
Klik op de foto voor de high-res versie.
Totale kosten incl. inbouw = € 200 (Volvo Verkerk)
Met de telefoon erin is het BLIS systeem nog prima zichtbaar, geen enkele last van 'in het zicht' zitten. Ik gebruik hem persoonlijk alleen voor flitsmeister en spotify (daarom oplader required), werkt bijzonder goed. Het telefoneren is kwalitatief prima, mensen merken nieteens dat ik in de auto zit (soms met 150+km/u). Voeding gaat direct naar de accu, kabeltje (zelfde kleur als dashboard). 12v aansluitingen in je armsteun etc zijn nog vrij.
LightStar
4th Gear member

Zo en vandaag maar het kabeltje getracht weg te werken..

De Brodit houder met de Kuda console
Afbeelding

Achter de bedieningsknoppen zit een rand waar het kabeltje precies inpast.
Afbeelding

Dit rubberen matje is er makkelijk uit te halen en via deze weg kan je de kabel van de passagiers kant naar boven halen (langs de middelconsole heen)
Afbeelding

En hier zie je de kabel vanaf de achterkant van de armsteun naar binnengaan (zit nog een heel klein stukje kabel wat ik er niet 123 onder kan krijgen maar voor de rest is het weggewerkt aan de zijkant van de middenconsole.)
Afbeelding

Nog wel een tip mocht je dit ook op deze manier willen doen, begin met plaatje 3, je dient namelijk de kabel vanaf de onderkant naar boven te doen.

HarroJansen

En als je de midden console los maakt.
Ook onder de armsteun kan je deze een klein stukje optillen en de USB kabel vanaf de onderkant er instoppen.
Aan de binnen kant van het vakje kan je ook het rubber matje er uit halen.
Even kijken bij mijn topic daar heb ik een HOW-TO document gemaakt wat je kan downloaden.

http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... c&start=50
LightStar
4th Gear member

Net even losgemaakt en nu zit het kabeltje weggewerkt :) enige wat ik niet aangepast heb ik de route hoe hij de armsteun in gaat, en gezien er zelden iemand achterin zal zitten zal het kabeltje wel goed blijven zitten.

spacewagon
3rd Gear member

HakanC schreef:
LightStar schreef:Kuda gister gemonteerd, en moet helaas constateren wat al eerder gezegt is dat de bluetooth dan niet lekker werkt. Werd gebeld vannochtend en moest mijn telefoon eruit halen om te kunnen bellen, vind het niet heel hinderlijk gezien ik niet veel bel in de auto..
Alleen iPhone's hebben hier last van lijkt...
Bij welke iPhones hebben we dit nu geconstateerd? Alleen de 4s, toch? Dat geeft me nog hoop...
Patrickv
3rd Gear member

Ook de iPhone 5....
Als ik deze ter hoogte van de rooster houd heb ik ook storing.....
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
spacewagon
3rd Gear member

Patrickv schreef:Ook de iPhone 5....
En náást het rooster? Dus op de plek van de Kuda console?
LightStar
4th Gear member

spacewagon schreef:
Ik heb een iPhone 5 en heb de storing ook... wat wel apart is dat muziek via bluetooth streamen perfect gaat....

spacewagon
3rd Gear member

LightStar schreef:
spacewagon schreef:
Ik heb een iPhone 5 en heb de storing ook... wat wel apart is dat muziek via bluetooth streamen perfect gaat....
En wáár heb je die storing? Naast de console? Op het rooster? In de middenconsole? Overal?
LightStar
4th Gear member

Als die in mijn houder staat hoor ik niks over de luidsprekers.. pak hem meestal even uit de houder als ik gebeld wordt en leg hem op de stoel of bekerhouder.

guidov
2nd Gear member

zou dit tot een oplossing kunnen leiden?

http://dx.com/p/vertical-wireless-charg ... ack-145843

je krijgt er nog 2 usb poorten bij om het een en ander op te laden. en past gewoon in je berkerhouder.
LightStar
4th Gear member

Wellicht dat dat werkt, maar de hoofdreden dat ik hem op de Kuda gemonteerd heb is Flitsmeister.. en meestal wordt ik niet vaak gebeld (momenteel wel omdat ik een aantal projecten meedraai op het werk waardoor ik veel buiten de deur zit..)

spacewagon
3rd Gear member

Hmmm, eigenlijk zou Volvo hier van moeten weten. Iemand al iets aan de dealer gemeld?
Mijn V40: D2 Summum
Plaats reactie

Terug naar “V40”