Ik heb al geruime tijd een Brodit houder in gebruik voor een Iphone 4s.
Viel me meteen al op dat de telefoon enorm stoort bij het plegen van een telefoontje. Ik heb het hier ook ergens gelezen maar vroeg mij af of er meerdere mensen zijn die hier last van hebben.
De brodit houder heb ik in het midden op de roosters geplaatst. Als ik de iphone uit de houder haal is de storing weg !?
Storing Iphone 4s met Brodit houder
- LightStar
- 4th Gear member
Zie topic: http://volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=55092
blijkt inderdaad zo te zijn.. wellicht kan je hem eens proberen aan de linkerzijde van het stuur.
blijkt inderdaad zo te zijn.. wellicht kan je hem eens proberen aan de linkerzijde van het stuur.
- danceplaza
- 2nd Gear member
wat voor storing ervaar je? moelijk bellen, of ruis door je telefoon gesprek?
Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
-
- Starter
De telefoon stoort als deze in de houder ligt. Het is een brodit houder en deze is geplaatst op de ventilatieroosters in het midden van de console. Precies naast de rode alarmknop. De storing doet zich voor alsof je een gsm naast een radio plaatst, het gesprek wordt dus onderbroken en de andere kant klinkt stotterig. Als ik de telefoon uit de houder haal is het gesprek weer zuiver. Krijg het idee dat de Bluetooth module net achter het rooster is geplaatst en deze dus stoort met de iphone......
-
- 3rd Gear member
klinkt aannemelijk...
als ik mijn iPhone 5 dicht bij het dashboard houd terwijl ik bel stoort het gesprek..
als ik mijn iPhone 5 dicht bij het dashboard houd terwijl ik bel stoort het gesprek..
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
-
- 3rd Gear member
Hmmm, eigenlijk zou Volvo hier van moeten weten. Iemand al iets aan de dealer gemeld?
Mijn V40: D2 Summum
- nippie
- 2nd Gear member
- Contacteer:
bij mij ook geen enkel probleem met de telefoon in de "self made"lader
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
2013 v40 t3 summum heico
2007 c30 t5 summum heico
2007 c30 t5 summum heico
-
- Starter
Rutgerv40 schreef:Volvo verkerk weet er van, anderen denk ik niet, pas bij klachten... dus zeg het voortspacewagon schreef:Hmmm, eigenlijk zou Volvo hier van moeten weten. Iemand al iets aan de dealer gemeld?
Weet iemand ook of Verkerk een passende oplossing heeft voor het probleem ?