Beste mensen,
Na veel wikken en wegen gekozen voor de V40 ( de andere 14% knaller megane, wordt de nieuwe kever voor de toekomst ).
Wilde een Frans uitstapje maken, maar mijn track record laat alleen Duitse auto's zien, dus was bang dat ik hier spijt van ging krijgen.
Mijn vraag is het volgende.
Ik heb de volgende V40 besteld, maar twijfel wat de toegevoegde waarde is van een Dynamic line.
Volvo V40 D2 Momentum
Business Pack Pro icm Connected Touch
Winter Line
Parkassist met camera
Panoramadak met elec zonnegordijn
Metallic Lak : Titanium Grey
Geen motor en type aanduiding
Nu de vraag :
kiezen voor Dynamic Line of de Mannan velg ( persoonlijk een mooie en nette velg ), sunblinds achter en nog wat andere kleine opties nemen ( waterafstotende zijruiten, verschuifbare armsteun, upgrade sound system )gezien het feit dat de D2 al standaard verlaagd is en ik de donkere ruiten niet ideaal vind.
Keuzes keuzes wie helpt mij, bedankt alvast !
Advies nodig V40 D2 met Dynamic line ?
- Jeroen C
- 3rd Gear member
Rijd ook in een momentum D2.
De verschuifbare armsteun en parkassist + camera ervaar ik als prettig; wat ik persoonlijk misschien wel mis is de elektrisch vertelbare stoel, aangezien er wel eens familieleden in mijn auto mogen rijden, maar daarna mijn stoel weer goed moet instellen.
De verschuifbare armsteun en parkassist + camera ervaar ik als prettig; wat ik persoonlijk misschien wel mis is de elektrisch vertelbare stoel, aangezien er wel eens familieleden in mijn auto mogen rijden, maar daarna mijn stoel weer goed moet instellen.
V40 Momentum Raw Copper Introline Winterline Blis
- D2
- 3rd Gear member
Ik rij altijd met de armsteun naar voren geschoven, dus wat mij betreft een nuttige toevoeging. Wat tegenwoordig ook niet meer standaard is, maar wel handig, is optie 298 - Neerklapbare rugleuning passagierstoel voor €65,-. Heb het zelf nog niet hoeven gebruiken maar zal zeker van pas komen als er spullen van meer dan 2 meter lang mee moeten (schildertrap, Ikeakast, etc.).
Als de Dynamic line op de D2 handgeschakeld geen verdere verlaging biedt zou ik dat pakket absoluut links laten liggen.
Hier de meest recente prijslijst.
Als de Dynamic line op de D2 handgeschakeld geen verdere verlaging biedt zou ik dat pakket absoluut links laten liggen.
Hier de meest recente prijslijst.
Auto: Opel Astra 1.6 cdti 136pk Innovation
Vorige auto's:
2012 Ford Mondeo Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium (poolauto)
2012 V40 D2 Momentum, Biarritz Blue, Intro line, 17" Mannan, verwarmbare voorruit, LED DRL
2009 Honda Civic Hybrid
2006 Mini Cooper
Vorige auto's:
2012 Ford Mondeo Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium (poolauto)
2012 V40 D2 Momentum, Biarritz Blue, Intro line, 17" Mannan, verwarmbare voorruit, LED DRL
2009 Honda Civic Hybrid
2006 Mini Cooper
-
- Starter
Bedankt voor de reacties. Als het sportchassis inderdaad gelijk is aan de standaard verlaging D2 handgeschakeld skip ik deze line.
Dan wordt het de upgrade van premium sound ( 600 euro icm business pack pro ) en verschuifbare armsteun alsook sunblinds voor de achterzijruiten.
Toch ben ik erg benieuwd of de scanadian line mogelijk is icm connected touch. Blijf de standkachel een hele mooie optie vinden. Nooit meer krabben en gelijk wegrijden.... het idee alleen al
Dan wordt het de upgrade van premium sound ( 600 euro icm business pack pro ) en verschuifbare armsteun alsook sunblinds voor de achterzijruiten.
Toch ben ik erg benieuwd of de scanadian line mogelijk is icm connected touch. Blijf de standkachel een hele mooie optie vinden. Nooit meer krabben en gelijk wegrijden.... het idee alleen al

-
- 6th Gear member
Sportonderstel is niet het zelfde als standaard verlaging van de D2 !!
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
- JimV.
- 1st Gear member
Klopt helemaal, ik heb ook naast de standaard d2 "verlaging" het dynamic pakket erbij genomen. Dit zorgt er niet alleen voor dat de auto nog iets lager ligt, maar ook dat het onderstel wat stugger (in mijn ogen sportiever) is.MichelR schreef:Sportonderstel is niet het zelfde als standaard verlaging van de D2 !!
V40 D2 R-Design MY13, Titanium grey, Introline met Premium sound, Dynamic line, Volvo alarm klasse 3, Verwarmbare voorruit, Regensensor.