Ik denk dat er best wel een aantal zijn die behoorlijk benieuwd zijn naar de visie van ATM en het staat ze vrij om hier hun visie te geven.....toch?ATM komt nog met een reactie hierop heb ik begrepen...
Nieuwe V60 R design T5 laten tunen / motor opgeblazen
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
-
- 6th Gear member
Precies ,net zo vrij als het zeer negatieve bericht wat de topicstarter heeft geplaatst..wat genuanceerder had ook gekund denk ik..V70/2.4D/2003 schreef:Ik denk dat er best wel een aantal zijn die behoorlijk benieuwd zijn naar de visie van ATM en het staat ze vrij om hier hun visie te geven.....toch?ATM komt nog met een reactie hierop heb ik begrepen...
Dat kan ik me heel best voorstellen. Als je met een behoorlijke schadepost zit en ATM geeft vervolgens niet thuis en laat niets meer van zich horen, dan zou ik ook niet schromen om dat hier te ventileren. Als vervolgens ATM "tot inkeer komt" en toch over de zaak wil praten (lezen ze hier wellicht ook mee?) dan moet TS deze gelegenheid zonder meer aangrijpen en proberen er met elkaar uit te komen. Hangende dat, is het verstandig om even radiostilte te betrachten.MarioC70 schreef:Precies ,net zo vrij als het zeer negatieve bericht wat de topicstarter heeft geplaatst..wat genuanceerder had ook gekund denk ik..V70/2.4D/2003 schreef:Ik denk dat er best wel een aantal zijn die behoorlijk benieuwd zijn naar de visie van ATM en het staat ze vrij om hier hun visie te geven.....toch?ATM komt nog met een reactie hierop heb ik begrepen...
-
- 1st Gear member
Beste forum-leden, natuurlijk kan ATM hun visie geven. Graag zelfs, maar laten we zolang we in gesprek zijn even afwachten. In mijn optiek ben ik nog zeer genuanceerd geweest omtrent de topicomschrijving. Bovendien gebaseerd op feiten. Dat dat niet goed uitkomt of negatief is ja dat is wat anders. Maar laten we het hier maar even bij houden anders wordt het weer uit z'n verband gerukt.
Ik meld me wel als er een oplossing is (of geen oplossing komt).
Ik meld me wel als er een oplossing is (of geen oplossing komt).
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
MODS BREAK: in overleg met deefting is dit topic gesloten om de ontwikkelingen af te wachten. Mocht ATM willen reageren kan dit via de moderators. Topic zal zodra er nieuws is en op verzoek van deefting worden geopend
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!