Hallo allemaal,
Sindskort werkt de centrale deurvergrendeling van mijn S40 2.0D uit 2005 niet meer aan de linkse kant.
Tevens werkt de knop op de deur van de centrale deurvergrendeling niet meer.
Daarnaast merk ik ook dat de raambediening vanuit de deur linksvoor voor de andere deuren niet werkt. Het open/dicht doen van het raam in de deur linksvoor werkt stotterend. (moet af en toe het knopje even in/uit doen zodat het raam verder open/dicht gaat)
De interieurverlichting in de deur werkt wel.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
bvd!
Centrale deurvergrendeling
-
- 2nd Gear member
Ik lees van alles inderdaad. Het komt er volgens mij op neer dat de connector tussen de deur en de carrosserie nagekeken moet worden.
Een slechte verbinding in deze stekker zou de volgende gevolgen kunnen hebben die ik herken:
1. Niet/nauwelijks werkende centrale deurvergrendeling links.
2. Niet/nauwelijks werkende raambediening.
3. Heel erg lage buitentemperatuur die pas na minuten correct wordt weergegeven.
Ik ga het binnenkort een proberen.
Een slechte verbinding in deze stekker zou de volgende gevolgen kunnen hebben die ik herken:
1. Niet/nauwelijks werkende centrale deurvergrendeling links.
2. Niet/nauwelijks werkende raambediening.
3. Heel erg lage buitentemperatuur die pas na minuten correct wordt weergegeven.
Ik ga het binnenkort een proberen.
S60 D5 2005
- Hoepel
- 2nd Gear member
Hoorde gister bij de dealer dat hierover zelf mogelijk een terugroepactie is geweest. Als je alle stekkers zou vervangen zou het probleem over zijn. Heb er ook vooral last van bij een wat koudere winter. Al heb je nu ook al wel een erg koude lente/zomer 

trotse eigenaar van een volvo s40 uit 2006 2.0d o.a. parking sensor, RTI navigatie, high performance sound
-
- 2nd Gear member
Zojuist even aan de stekker gerammeld die tussen de deur en de carrosserie zit. Opeens deed de centrale deurvergrendeling het weer (even). Ga binnenkort maar eens de boel wat beter bekijken en in orde maken. Kan bijna niet anders als een slecht contact in die stekker!
S60 D5 2005