75 binnen komen, dan gaat de vertraging zo nog paar weken duren, voordat ze die allemaal gepoetst hebben

Heb je dit van je dealer? Heb crème leder, maar vooralsnog staat de levering voor juli gepland.sandershortie schreef:Grrrrr begin Juli zwart leder, begin augustus creme leder.... Maandag wordt hij bevroren....
Hier staat in het uitgebreidere originele bericht dat dit komt van Peter Mertens, Senior Vice President Research and Development at Volvo Car Group: "Since the Plug-in Hybrid has been integrated into the established production flow together with other car models, we have the flexibility to quickly adapt to the increasing demand."TheSaint77 schreef:Volvo voert de productie van de V60 PIH op
Goed nieuws voor de wachtende klanten dus.
Hallo VoltrefferVick, dan zijn wij allen natuurlijk wel benieuwd wat jouw configuratie is (opties, pakketten, kleur etc.).VoltrefferVick schreef:zo mannen
na weken een beetje geobserveerd te hebben, is het bij mij dit weekend ook definitief.
Volgens de dealer rijd ik september ook rond in een v60 hybride.
Wat me hier wel opvalt is dit jullie erg pessimistisch zijn qual levertijden.
Ik heb zelf certificaatnr rond de 1550
Collega van mij heeft rond de 250, en volgens de dealer moet die er eind volgende maand zijn
Ben benieuwd