Ger, gefeliciteerd of moet ik zeggen vrouwlief gefeliciteerd.
Een mooie auto, dat rood vind ik prachtig, maar helaas ben ik de enige thuis.
Hier ga je nog veel plezier aan hebben.
Ik heb nog ff 2 pics voor je van de site gehaald, maar we willen jouw foto's straks natuurlijk hier ook zien.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Lekker heur Ger..
En zie je wel die 185pk heb je niet nodig maar is ozo fijn als je ze hebt.
Nu lekker aan de voorpret en voor dat je het weet is het 1 juni.
Wow! Gefeliciteerd Ger. Een D5 met die km-stand, voor die prijs.... Jij kunt weer vooruit totdat je het gevoel krijgt dat het tijd wordt voor een "nieuwe" auto maar deze nog lang niet aan vervanging toe is. Oftewel totdat Mrs. gaat zeggen dat je in een oude Volvo rijdt en jij dat niet langer kunt verdragen
EX40 SMER, Ultimate bj 2024, Bright Dusk, Tailored Wool, Pixel led, etc.
C70 Summum Tourer T5 bj 2011, Flamenco Red Pearl, Luxury line, Comfort pack, Smart Top, RV-camera, 18' Morpheus z, 17' Sadira w
244 DL jubileum bj 14/04/1977 Ljusgrå XC40 T5 recharge, bj 2020, Christal White. R-design 240 GL bj 1990, Mellanblå Amazon P130 - 121 bj 1964, Sahara Geel V70 2.4 170 PKbj 2004, Edition 1, Nautic Blue Pearl V40 2.0 i bj 2003, Europa Sports Exclusive
Mooie auto Ger. Heb deze ook al een paar keer voor bij zien komen. Voor mij te weinig verbetering in km en bouwjaar. Helaas geldt dat voor alles wat binnen budget valt dus ik ga nog een jaartje door.
Rippie V70, mwahahaha, chippen. Man, ik was aan het proefrijden en haalde eventjes een paar in.......laat ik het zo zeggen: Noord-Groningen is kleiner dan ik had gedacht
Heeft hij de roetfilter regeneratie software update al wel gehad?
Geen idee.
Het verhaal is dat de auto tot en met 2010 150 k heeft gelopen in de lease. Alle beurten zijn keurig afgetekend door één van de vestigingen van Harrie Arendsen. Vanaf 2010 heeft de auto 10 k gelopen, is bereden door de verkoper van het bedrijf en is af en toe ingezet als leenauto.
Ik heb geen idee of de auto die update heeft gehad maar daar kom ik wel achter, niet zo'n probleem dacht ik zo.
Is dat een update van de laatste tijd en waren daar specifieke redenen voor?