Volvo V40 - Het algemene levertijd topic.
-
- 3rd Gear member
maar geen je wel gelijk.. op voor pagina van advertentie staat wel 14%.....
V40 Summum, T4, Introline, Premium Audio, extra getint glas achterportieren, stoelverwarming, sport chassis, Black Sapphire Metallic, 18"; Taranis velgen
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
V60 Momentum - T3, Business Pack Pro
V60 R-Design, T4, Business Pack Pro, Premium Audio, Winter line, extra getint glas achterportieren, Black Sapphire Metallic, zilveren roofrails
- twcoolen
- 3rd Gear member
Update, mijn V40 T3 staat zojuist bij de dealer.
12 April besteld, 7 juni aflevering. Totaal 8 weken levertijd.
12 April besteld, 7 juni aflevering. Totaal 8 weken levertijd.
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Had hem gezien in je topic. ziet er echt goed uit! Veel plezier ermee!
Volvo - For Life
- jhartog
- 2nd Gear member
mijne eind april besteld en zal pas week van 12 juli geleverd worden, maar zoals de dealer vandaag zei, dat kan pas bevestigd worden als ie er staatpascalw schreef:De mijne is bested op 6 mei, en ik heb vorige week een e-mail ontvangen dat de auto begin juli afgeleverd zal worden.

Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
BMW 118i Business edition
Fiat Punto (tijdelijk ivm gestolen Seat...)
Seat Leon 1.9 TDI
BMW 118i Business edition
Fiat Punto (tijdelijk ivm gestolen Seat...)
Seat Leon 1.9 TDI
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Anders krijg je het heugelijke nieuws dat je auto al gebouwd is, en OF op het terrein bij Volvo staat, OF dat die al op transport staat richting NL!
Duurt niet lang meer of ik kan hem in ontvangst nemen
Duurt niet lang meer of ik kan hem in ontvangst nemen

Volvo - For Life
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Dank! Betekend dat de D2 productie al begonnen isiggiman schreef:Dat is mooi nieuws. Congrats!

Volvo - For Life
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Bij welke dealer is dat? Die van mij had al een Chassis nummer en al namelijk. Dus dat kan dan niet meer lang duren werd mij verteld..OGA244 schreef:ik moet de 1e over 2 weken binnen krijgen
Volvo - For Life
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
MHL schreef:Bij welke dealer is dat? Die van mij had al een Chassis nummer en al namelijk. Dus dat kan dan niet meer lang duren werd mij verteld..OGA244 schreef:ik moet de 1e over 2 weken binnen krijgen
Volvo - For Life
-
- 2nd Gear member
De mijne (14% MY14) is besteld in de week van 21 maart
Productie is week 25 en de auto zal dan in week 26/27 bij de dealer op de stoep komen te staat waarna ik een week later zou kunnen rijden is aangegeven.
Nog even geduld dus... die laatste loodjes..
::?
Productie is week 25 en de auto zal dan in week 26/27 bij de dealer op de stoep komen te staat waarna ik een week later zou kunnen rijden is aangegeven.
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Die van mij is besteld op 22 maart. Die is al gemaakt. Dikke kans dat die van jou in dezelfde lijn zat.Morri schreef:De mijne (14% MY14) is besteld in de week van 21 maart
Had namelijk ook bijna dezelfde config als jou
BPP + premium sound upgrade. en R-Design Plus line. en nog wat opties.
Volvo - For Life
-
- 2nd Gear member
Ooh, da's goed nieuws!MHL schreef:Die van mij is besteld op 22 maart. Die is al gemaakt. Dikke kans dat die van jou in dezelfde lijn zat.Morri schreef:De mijne (14% MY14) is besteld in de week van 21 maart
Had namelijk ook bijna dezelfde config als jou
BPP + premium sound upgrade. en R-Design Plus line. en nog wat opties.
Heeft de dealer je daarover ingelicht of heb je het zelf gevraagd?
Nou, ik laat me graag verrassen met een eerdere datum!
Hoop dat ze de achteraf te monteren accessoires alvast besteld hebben...
misschien dat ik ze meteen even vraag de Xenon hoger in te stellen, extra isolatie in de deuren te plaatsen en de lak te checken, handig zo'n forum

*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Had zelf gebeld, maar niet daarvoor. Hij ging toen even in het systeem kijken en zag een chassis nummer staan van mijn auto. Wat betekend dat ie staat te wachten op transport, of al onderweg is... zei mijn dealer. (Niham in Den Haag)
Eigenlijk wel benieuwd naar de jouwe... kan je niet een belletje wagen aan je dealer?
Eigenlijk wel benieuwd naar de jouwe... kan je niet een belletje wagen aan je dealer?

Volvo - For Life
-
- 2nd Gear member
Zodra ik iets weet post ik het welMHL schreef:Had zelf gebeld, maar niet daarvoor. Hij ging toen even in het systeem kijken en zag een chassis nummer staan van mijn auto. Wat betekend dat ie staat te wachten op transport, of al onderweg is... zei mijn dealer. (Niham in Den Haag)

volgens mij worden ze al redelijk gek van me.. ben zelf bij een andere dealer geweest dan waar hij besteld is door de Leasemaatschappij..
- twcoolen
- 3rd Gear member
Bij was het Sensus Connected Touch systeem nog niet ingebouwd. Ondanks dat het niet als accessoire maar als optie besteld is.Morri schreef: Hoop dat ze de achteraf te monteren accessoires alvast besteld hebben...
misschien dat ik ze meteen even vraag de Xenon hoger in te stellen, extra isolatie in de deuren te plaatsen en de lak te checken, handig zo'n forum
De dealer hoopt het in de loop van deze week binnen te krijgen. Althans, deze informatie ontving hij van de Hoofd Inkoop bij de importeur.
Mijn systeem zou al onderweg zijn (vanuit Zweden?). Alleen het SD kaartje was nog een apart iets, daarvan wisten ze niet hoe lang het nog ging duren.
Nu dus nog altijd navigatieloos. Wist de weg naar mijn werk bijna niet te vinden vanmorgen

V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
- pvdwaal
- 3rd Gear member
Dat is toch helemaal niet erg? Gewoon de toeristische routes nemen en zo lang mogelijk genieten van de rittwcoolen schreef:Nu dus nog altijd navigatieloos. Wist de weg naar mijn werk bijna niet te vinden vanmorgen

V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio