Is idd de 854. Hier de link :Marc Apeldoorn schreef:@johan1972, dat ziet er heel mooi uit. Waar heb je dit laten doen en wat zijn ongeveer de kosten als ik zo vrij mag zijn?
En is dit voor een 850 gedaan?
http://www.ozcan-autobekleding.nl/
Is idd de 854. Hier de link :Marc Apeldoorn schreef:@johan1972, dat ziet er heel mooi uit. Waar heb je dit laten doen en wat zijn ongeveer de kosten als ik zo vrij mag zijn?
En is dit voor een 850 gedaan?
Wel het e.e.a. moeten vermaken inkorten enz. alleen aan de grill heb ik niets aan gedaan ivm het niet passen , kan ik zou het oude logo weer terug plaatsen.Buffalo schreef:Mooi zo, met dat nieuwe grill logo. Denk daar zelf ook aan bij mijn toekomstige v50. Vroeg mezelf al af of het mogelijk zou zijn, mpzo te zien wel. Veel voor moeten vermaken? Of paste het direct?
Dit is het logo van een V50/S40 van de bouwjaren vanaf 2011, er zijn misschien wel kleinere, maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.dutchlimits schreef:Je kunt idd wel zien dat 't een volvo is met die grill haha, mocht ietsjes kleiner zijn. Normaal zijn ze ook iets kleiner toch met de grotere logo?
Als je uitgepoetst bent graag de foto's als bewijs!Buffalo schreef:Ik heb vandaag een pret pakket besteld bij driven2shine. Kan de wagen eens een keer goed gepoetst worden