Nieuwe Volvo V40 besteld!
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Dit kan nog veranderen? Dat die langer dan drie weken niet geproduceerd wordt? Of juist korter?WillAllon schreef:Normaal van week 20 tot week 24 wordt deze niet geproduceerd maar dit kan nog veranderen.
- ex-Mooseman
- 4th Gear member
ik ben zo pas langs de kraamkliniek gereden (de Volvo-fabrieken in Gent) 

-
- 1st Gear member
Dat we ze gewoon blijven producerenMHL schreef:Dit kan nog veranderen? Dat die langer dan drie weken niet geproduceerd wordt? Of juist korter?WillAllon schreef:Normaal van week 20 tot week 24 wordt deze niet geproduceerd maar dit kan nog veranderen.

-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Zou helemaal top zijn als de productie van de D2 gewoon doorloopt in die weken.
Werkse zou ik zeggen!
Als je een Rode R-Design D2, 88gram, met panadak, vol leer, prem audio en de rest van de optielijst voorbij zie komen... dan is die van mij
Werkse zou ik zeggen!
Als je een Rode R-Design D2, 88gram, met panadak, vol leer, prem audio en de rest van de optielijst voorbij zie komen... dan is die van mij

- BillyBob
- 5th Gear member
Van Schoubroeck?WillAllon schreef:Nog één weekje wachten! Auto staat bij dealer.
Goede garage nar het schijnt.
V40 Phase3 (2003) / 1.9d 115 pk / Business Line
V50 MY2009 / Black Sapphire / Off-black leder / Momentum Top Line
V60 MY2013 D2 Momentum / Caspian Blue / 17" Njord / Family Pack
V60 MY2017 D2 Momentum / Magic Blue / Winter Pack
V60 MY2022 T6 Recharge Inscription / Pine Grey
V50 MY2009 / Black Sapphire / Off-black leder / Momentum Top Line
V60 MY2013 D2 Momentum / Caspian Blue / 17" Njord / Family Pack
V60 MY2017 D2 Momentum / Magic Blue / Winter Pack
V60 MY2022 T6 Recharge Inscription / Pine Grey
-
- 1st Gear member
Jah Van Schoubroeck. Heb er nog geen klachten van gehoord. ACG dealer in Gent wel al verschillende klachten van gehoord.
.
Vraagje, mijn sleutelgat is duidelijk te zien op deze foto, ik vind dit echt enorm lelijk :s. Is dit normaal dat je dit kan zien? Is dit omdat ik keyless entry / start heb?WillAllon schreef:Nog één weekje wachten! Auto staat bij dealer.
Ik werk bij de motorenfabriek dus ik zie enkel de motorenMHL schreef:Zou helemaal top zijn als de productie van de D2 gewoon doorloopt in die weken.
Werkse zou ik zeggen!

-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Reuze interessant lijkt me om daar mee bezig te zijn. Zou best een dagje willen ruilen met je.WillAllon schreef:Jah Van Schoubroeck. Heb er nog geen klachten van gehoord. ACG dealer in Gent wel al verschillende klachten van gehoord.
Vraagje, mijn sleutelgat is duidelijk te zien op deze foto, ik vind dit echt enorm lelijk :s. Is dit normaal dat je dit kan zien? Is dit omdat ik keyless entry / start heb?WillAllon schreef:Nog één weekje wachten! Auto staat bij dealer.
Ik werk bij de motorenfabriek dus ik zie enkel de motorenMHL schreef:Zou helemaal top zijn als de productie van de D2 gewoon doorloopt in die weken.
Werkse zou ik zeggen!
Als je een Rode R-Design D2, 88gram, met panadak, vol leer, prem audio en de rest van de optielijst voorbij zie komen... dan is die van mij.
Over dat gat... Dat is normaal ja

- guidov
- 2nd Gear member
Maar waarom is het handvat op foto 2 van de r design er naast wel mooi afgewerkt? Omdat de r design geen keyless meuk heeft?MHL schreef:Reuze interessant lijkt me om daar mee bezig te zijn. Zou best een dagje willen ruilen met je.WillAllon schreef:Jah Van Schoubroeck. Heb er nog geen klachten van gehoord. ACG dealer in Gent wel al verschillende klachten van gehoord.
Werkse zou ik zeggen!
Als je een Rode R-Design D2, 88gram, met panadak, vol leer, prem audio en de rest van de optielijst voorbij zie komen... dan is die van mij.
- LightStar
- 4th Gear member
Volgens mij mist het dopje.. deze moet er af de eerste keer omdat de afstandbedieningen het niet doen (transportmode) grote kans dat het dopje ergens in de auto ligt.guidov schreef:Maar waarom is het handvat op foto 2 van de r design er naast wel mooi afgewerkt? Omdat de r design geen keyless meuk heeft?MHL schreef:Reuze interessant lijkt me om daar mee bezig te zijn. Zou best een dagje willen ruilen met je.WillAllon schreef:Jah Van Schoubroeck. Heb er nog geen klachten van gehoord. ACG dealer in Gent wel al verschillende klachten van gehoord.
Vraagje, mijn sleutelgat is duidelijk te zien op deze foto, ik vind dit echt enorm lelijk :s. Is dit normaal dat je dit kan zien? Is dit omdat ik keyless entry / start heb?
Ik werk bij de motorenfabriek dus ik zie enkel de motoren.
De R-Design heeft standaard geen Keyless entry/start dus zal ook geen knopje hebben aan de buitenzijde.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Nu zie ik het inderdaad goed. Had je verkeerd begrepen. Ook met keyeless entry/start hoort het gewoon netjes afgewerkt te zijn. je mist gewoon het eind-dopje inderdaad wat Lightstar inderdaad zegt. En klinkt heel aandoenlijk dat dit met de transport mode te maken heeft.
Met afleveren zal die er wel gewoon opzitten
Met afleveren zal die er wel gewoon opzitten
Volvo - For Life
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Gefeliciteerd!WillAllon schreef:Nu vrijdag heb ik hem ^^.
Laat maar snel wat foto's zonder zonder wrap

- coyote
- Starter