Nieuwe Volvo V40 besteld!

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
WillAllon
1st Gear member

Normaal van week 20 tot week 24 wordt deze niet geproduceerd maar dit kan nog veranderen.
MHL
2nd Gear member
Contacteer:

WillAllon schreef:Normaal van week 20 tot week 24 wordt deze niet geproduceerd maar dit kan nog veranderen.
Dit kan nog veranderen? Dat die langer dan drie weken niet geproduceerd wordt? Of juist korter?
ex-Mooseman
4th Gear member

ik ben zo pas langs de kraamkliniek gereden (de Volvo-fabrieken in Gent) :D
WillAllon
1st Gear member

MHL schreef:
WillAllon schreef:Normaal van week 20 tot week 24 wordt deze niet geproduceerd maar dit kan nog veranderen.
Dit kan nog veranderen? Dat die langer dan drie weken niet geproduceerd wordt? Of juist korter?
Dat we ze gewoon blijven produceren ;).
MHL
2nd Gear member
Contacteer:

Zou helemaal top zijn als de productie van de D2 gewoon doorloopt in die weken.

Werkse zou ik zeggen!

Als je een Rode R-Design D2, 88gram, met panadak, vol leer, prem audio en de rest van de optielijst voorbij zie komen... dan is die van mij ;)
Johan s60
6th Gear member

Hele mooie auto, ik zou er niet mee gaan rijden, gewoon nieuw houden,.......... :-k
S60 2.4 Drivers Edition AT + standkachel
BillyBob
5th Gear member

WillAllon schreef:Nog één weekje wachten! Auto staat bij dealer.Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Van Schoubroeck?
Goede garage nar het schijnt.
V40 Phase3 (2003) / 1.9d 115 pk / Business Line
V50 MY2009 / Black Sapphire / Off-black leder / Momentum Top Line
V60 MY2013 D2 Momentum / Caspian Blue / 17" Njord / Family Pack
V60 MY2017 D2 Momentum / Magic Blue / Winter Pack
V60 MY2022 T6 Recharge Inscription / Pine Grey
WillAllon
1st Gear member

Jah Van Schoubroeck. Heb er nog geen klachten van gehoord. ACG dealer in Gent wel al verschillende klachten van gehoord.
Vraagje, mijn sleutelgat is duidelijk te zien op deze foto, ik vind dit echt enorm lelijk :s. Is dit normaal dat je dit kan zien? Is dit omdat ik keyless entry / start heb?
MHL schreef:Zou helemaal top zijn als de productie van de D2 gewoon doorloopt in die weken.

Werkse zou ik zeggen!

Als je een Rode R-Design D2, 88gram, met panadak, vol leer, prem audio en de rest van de optielijst voorbij zie komen... dan is die van mij ;)
Ik werk bij de motorenfabriek dus ik zie enkel de motoren ;).
MHL
2nd Gear member
Contacteer:

WillAllon schreef:Jah Van Schoubroeck. Heb er nog geen klachten van gehoord. ACG dealer in Gent wel al verschillende klachten van gehoord.
Vraagje, mijn sleutelgat is duidelijk te zien op deze foto, ik vind dit echt enorm lelijk :s. Is dit normaal dat je dit kan zien? Is dit omdat ik keyless entry / start heb?
MHL schreef:Zou helemaal top zijn als de productie van de D2 gewoon doorloopt in die weken.

Werkse zou ik zeggen!

Reuze interessant lijkt me om daar mee bezig te zijn. Zou best een dagje willen ruilen met je.

Over dat gat... Dat is normaal ja :)
guidov
2nd Gear member

MHL schreef:
WillAllon schreef:Jah Van Schoubroeck. Heb er nog geen klachten van gehoord. ACG dealer in Gent wel al verschillende klachten van gehoord.

Werkse zou ik zeggen!

Reuze interessant lijkt me om daar mee bezig te zijn. Zou best een dagje willen ruilen met je.

Maar waarom is het handvat op foto 2 van de r design er naast wel mooi afgewerkt? Omdat de r design geen keyless meuk heeft?
LightStar
4th Gear member

guidov schreef:
MHL schreef:

Maar waarom is het handvat op foto 2 van de r design er naast wel mooi afgewerkt? Omdat de r design geen keyless meuk heeft?
Volgens mij mist het dopje.. deze moet er af de eerste keer omdat de afstandbedieningen het niet doen (transportmode) grote kans dat het dopje ergens in de auto ligt.

De R-Design heeft standaard geen Keyless entry/start dus zal ook geen knopje hebben aan de buitenzijde.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
MHL
2nd Gear member
Contacteer:

Nu zie ik het inderdaad goed. Had je verkeerd begrepen. Ook met keyeless entry/start hoort het gewoon netjes afgewerkt te zijn. je mist gewoon het eind-dopje inderdaad wat Lightstar inderdaad zegt. En klinkt heel aandoenlijk dat dit met de transport mode te maken heeft.

Met afleveren zal die er wel gewoon opzitten
Volvo - For Life
WillAllon
1st Gear member

Ah gelukkig want ik vond dat nogal lelijk :s.
WillAllon
1st Gear member

Nu vrijdag heb ik hem ^^.
MHL
2nd Gear member
Contacteer:

WillAllon schreef:Nu vrijdag heb ik hem ^^.
Gefeliciteerd!

Laat maar snel wat foto's zonder zonder wrap ;)
coyote
Starter

Zo, al 2 weekjes in bezit en hij rijd als een trein.

Afbeelding[/img]
Afbeelding[/img]
Afbeelding[/img]
Afbeelding

[/img]AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding[img]
Volvo V40 D2 Rdesign Black Sapphire Metallic
Dynamic Line
Introline
Panoramisch dak
RTI

Volvo S60 2.0T EDITION-2/RTI/XENON (2009)
Volvo S60 2.4 Edition (2002)
Volvo 440 DL E2
frank3523
1st Gear member

In het zwart ook erg mooi. Maar na 3 zwarte auto's op rij nu maar een witte besteld.
Plaats reactie

Terug naar “V40”