Dockingsplek iPhone (4s)

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
nippie
2nd Gear member
Contacteer:

en dit is mijn oplossing in aktie ook helemaal geen problemen met ontvangst of hoorbaarheid werkt perfect.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
2013 v40 t3 summum heico
2007 c30 t5 summum heico
nippie
2nd Gear member
Contacteer:

En scherm blijft volledig zichtbaar op deze manier, heb trouwens lang gezocht naar een kant en klare bekerhouder oplossing. Niet gevonden dus zelf aan het knutselen gegaan.
De verticale wireless lader waar Guidov naar verwijst is trouwens ook een leuke oplossing alleen jammer van de case en het feit dat je scherm niet meer volledig zichtbaar is als hij aan het laden is.

Groet
2013 v40 t3 summum heico
2007 c30 t5 summum heico
guidov
2nd Gear member

Ziet er goed uit nippie!!!

Voor de mensen die kabeltjes etc. Weg willen werken. Hierbij misschien een leuke en handige link.

http://accessories.volvocars.com/Acces ... ch?query=*

Kijk bijvoorbeeld eens bij Bluetooth

Edit: sorry maar ik krijg de gehele link niet werkend, dus even bovenstaande link kopiëren en plakken in je webbrowser
Rutgerv40
2nd Gear member

guidov schreef:Ziet er goed uit nippie!!!

Voor de mensen die kabeltjes etc. Weg willen werken. Hierbij misschien een leuke en handige link.

http://accessories.volvocars.com/Acces ... ch?query=*

Kijk bijvoorbeeld eens bij Bluetooth

Edit: sorry maar ik krijg de gehele link niet werkend, dus even bovenstaande link kopiëren en plakken in je webbrowser
das wel een lastig linkje ook haha

Linkje
guidov
2nd Gear member

Thanks Rutgerv40 ;-). Was meer ter info en op de iPhone kreeg ik t niet voor elkaar, zin om de pc op te starten had ik niet ;-)
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
spacewagon
3rd Gear member

Heb met mijn iPhone 4 getest en 'm tijdens gesprekken naast en voor de roosters gehouden. Ik had geen last van storingen. Dus daarom een Kuda console besteld en gemonteerd, zie bijgevoegde afbeelding.

Vanmorgen vijf telefoontjes gepleegd:

1. Telefoon ging over via de luidsprekers van de auto. Andere kant van de lijn nam op. Geluid ging niet meer via luidsprekers van de auto maar via de iPhone. Oei... zou dat dé storing zijn?

Toen opnieuw geprobeerd:

2. Opnieuw gebeld, telefoon ging over via de luidsprekers. Het gesprek zelf ook.

3. Andere persoon gebeld, telefoon ging over via de luidsprekers. Het gesprek zelf ook.

4. Andere persoon gebeld, telefoon ging over via de luidsprekers. Het gesprek zelf ook.

5. Andere persoon gebeld, telefoon ging over via de luidsprekers. Het gesprek zelf ook.

Mijn voorzichtige conclusie is dus dat ik geen last van storingen heb. Of daar in ieder geval op hoop. Zie die ene keer maar als incident :-).
Mijn V40: D2 Summum
MHL
2nd Gear member
Contacteer:

Misschien dat jullie het volgende weten.

Ik heb deze alvast binnen:
http://www.brodit.com/product.html?id=514435

(samen met de kuda console)

http://www.pdaplus.nl/en/volvo-v40-10-2 ... 88440.html

Maar heb al verschillende kabels van 2m besteld online, maar deze hebben allemaal niet de orginele uiteinde van de kabel, om hem dus door het gaatje te steken van de brodit houder.

Welke kabel hebben jullie besteld?
Volvo - For Life
spacewagon
3rd Gear member

Ik heb een actieve Brodit houder, waar de kabel "aan vast zit". Ik moet alleen deze kabel verlengen. Hij eindigt op USB. Maar de poort zit wat verder. Dus ik moet een USB verlengkabel nog kopen. Moet wel een goede dunne zijn. Iemand een tip?

Jij zoekt een gewone iPhone kabel? Zeg maar dezelfde die ook aan je oplader zit, maar dan langer? Die verkopen ze bij tientallen webshops voor een paar euro.
danceplaza
2nd Gear member

heb jullie niet dat de kuda niet lekker blijft zitten. er zit bij mij een beetje spelling in en klemt niet lekker tussen mijn midden console.
Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
MHL
2nd Gear member
Contacteer:

spacewagon schreef:
Jij zoekt een gewone iPhone kabel? Zeg maar dezelfde die ook aan je oplader zit, maar dan langer? Die verkopen ze bij tientallen webshops voor een paar euro.
Ja, daar heb ik er ondertussen dus vijf van. Maar al die stekkertjes zijn net wat breder om door het gaatje te gaan van de brodit houder.

Denk dat ik mijn orginele kabel moet pakken, en een usb verleng kabel moet gebruiken.
Volvo - For Life
pvdwaal
3rd Gear member

MHL schreef:
spacewagon schreef:
Ja, daar heb ik er ondertussen dus vijf van. Maar al die stekkertjes zijn net wat breder om door het gaatje te gaan van de brodit houder.

Denk dat ik mijn orginele kabel moet pakken, en een usb verleng kabel moet gebruiken.
Fijn inderdaad die zogenaamde "standaard" stekkers :(
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
spacewagon
3rd Gear member

danceplaza schreef:heb jullie niet dat de kuda niet lekker blijft zitten. er zit bij mij een beetje spelling in en klemt niet lekker tussen mijn midden console.
Eerst had ik dat. En na montage ging het dashboardkastjeniet dicht. Toen iets lager gemonteerd. Zag er niet helemaal netjes uit, maar dashboardkastjekon wel dicht. Bij het er op schroeven van de Brodit, schoot de Kuda console los. Toen dus voor de derde keer gemonteerd; weer net iets anders. Resultaat: perfect sluitend en muurvast. En drie schroefgaten in het dashboardkastje.
spacewagon
3rd Gear member

MHL schreef:
spacewagon schreef:

Als me kan tippen op een goede en dunne USB verlengkabel, graag :-)
pvdwaal
3rd Gear member

Zit die Kuda nou niet in de weg bij je medepassagier?
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
MHL
2nd Gear member
Contacteer:

Ik probeer het nog een keer, en anders ga ik kijken of ik iets met een usb verleng kabel kan doen... :(

Zojuist deze besteld. Deze ziet er wel aardig uit.

http://www.youraccessory.nl/iphone-usb- ... usb-kabel/

Voordat jullie ze allemaal gaan bestellen, wacht even op mijn bevestiging dat deze ook daadwerkelijk in een brodit houder past ;)
Volvo - For Life
spacewagon
3rd Gear member

spacewagon schreef:
MHL schreef:
spacewagon schreef:

Als me kan tippen op een goede en dunne USB verlengkabel, graag :-)
Ik ga deze kopen. Dat vergulde is onzin, maar het is zowat de enige dunne/platte kabel die ik heb kunnen vinden. Vandaar. http://www.onlinekabelshop.nl/webshop/p ... or-1=usb-a
LightStar
4th Gear member

MHL schreef:Ik probeer het nog een keer, en anders ga ik kijken of ik iets met een usb verleng kabel kan doen... :(

http://www.youraccessory.nl/iPhone-usb- ... usb-kabel/

Voordat jullie ze allemaal gaan bestellen, wacht even op mijn bevestiging dat deze ook daadwerkelijk in een brodit houder past ;)
Ik gebruik enkel orgineel (had 1 namaak lightning die naar een paar keer kapot was), ik heb hem gewoon verlegt met een 75cm kabeltje welke aan de zijkant van de middenconsole zit.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
spacewagon
3rd Gear member

spacewagon schreef:Ik ga deze kopen. Dat vergulde is onzin, maar het is zowat de enige dunne/platte kabel die ik heb kunnen vinden. Vandaar. http://www.onlinekabelshop.nl/webshop/p ... or-1=usb-a
Perfect kabeltje; super plat. Dus erg gemakkelijk in het wegwerken.

Het resultaat. Kabel langs achterkant van middenconsole naar beneden, onder het rubberen matje door. Daarna via de zijkant van de middenconsole naar achteren. En daar naar boven onder het rubberen matje.
MHL
2nd Gear member
Contacteer:

MHL schreef:Ik probeer het nog een keer, en anders ga ik kijken of ik iets met een usb verleng kabel kan doen... :(

http://www.youraccessory.nl/iPhone-usb- ... usb-kabel/

Yes, hij past! Gewoon een 2 meter kabletje van de middenconsole naar de armsteun.

Klein beetje frotten... maar past perfect en werkt perfect.
Volvo - For Life
pkrielen
Starter
Contacteer:

spacewagon schreef:Heb met mijn iPhone 4 getest en 'm tijdens gesprekken naast en voor de roosters gehouden. Ik had geen last van storingen. Dus daarom een Kuda console besteld en gemonteerd, zie bijgevoegde afbeelding.

Vanmorgen vijf telefoontjes gepleegd:

1. Telefoon ging over via de luidsprekers van de auto. Andere kant van de lijn nam op. Geluid ging niet meer via luidsprekers van de auto maar via de iPhone. Oei... zou dat dé storing zijn?

Toen opnieuw geprobeerd:

2. Opnieuw gebeld, telefoon ging over via de luidsprekers. Het gesprek zelf ook.

3. Andere persoon gebeld, telefoon ging over via de luidsprekers. Het gesprek zelf ook.

4. Andere persoon gebeld, telefoon ging over via de luidsprekers. Het gesprek zelf ook.

5. Andere persoon gebeld, telefoon ging over via de luidsprekers. Het gesprek zelf ook.

Mijn voorzichtige conclusie is dus dat ik geen last van storingen heb. Of daar in ieder geval op hoop. Zie die ene keer maar als incident :-).
Nu een paar maanden verder, bevalt het nog steeds goed ?
Ik heb mijn V40 net opgehaald en wil graag een zelfde opstelling gaan maken als jij..
Ben dus erg benieuwd naar verhalen over gebruiksgemak, storingen en blijvende schroefgaten.. (leasebak..)

-Pascal.
Volvo V40 R-Design D2 MY2013 || Ice White || Volledig R-Design leder
Opties: Intro line || Panoramisch zonnedak || Park Assist Pilot || Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel || Instaplijsten voor en achter || Extra getinte ramen achterportieren en achterklep || Laadvloer met 2 niveaus || Zonder motor en modelaanduiding
Plaats reactie

Terug naar “V40”