Uitgebreide (de)montage handleiding middenconsole

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
Erik V70
3rd Gear member

Heren, ondanks gebruik zoekfunctie en daar al de nodige informatie gevonden, toch een verzoek voor een wat uitgebreidere (de)montage handleiding (met plaatjes?).

De asbak in mijn V70 uit 2004 is "lam", klepje blijft niet meer dicht zitten. De nieuwe asbak staat al klaar en in het weekend ben ik ermee aan de slag gegaan, maar ook weer gestopt.

Ik begin met matje en aansluitend torx schroeven in het vak onder de armsteun. Aansluitend pennenhouder en daaronder de torx schroeven die de middenconsole op zijn plaats houden (niet die van aircopaneel). Links en rechts de "kappen" losmaken d.m.v. muntje en achteruit schuiven. Afdichting rond handrem los klikken. Dan het paneel rond de pookknop (automaat) omhoog, maar dan.....

De middenconsole zit dan al los (achter omhoog, voor iets omhoog en schuin eruit schuiven) maar ik heb te weinig bewegingsruimte om onder bij de asbak te komen en de middenconsole kan er nog niet helemaal uit.

Ik loop vast op het paneel rond de pookknop en misschien moet de afdekking rond de handrem ook nog "verder los"?

Mijn vragen:
- Hoe krijg ik het paneel rond de pookknop verder los
- Moet ik nog meer met de afdichting rond de handrem
- Moet er nog meer los
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”