pvdwaal schreef:Super dank je voor het opzoeken.
Maar wanneer gaat het 2014 model in?
Mijn T3 welke woensdag geleverd wordt is ook al MY2014 volgens de dealer. O.a. de gewijzigde pakketten waren daar de indicatie van.
Heeft iemand trouwens al ervaringen met het Sensus Connected Touch systeem? Ben heel benieuwd hoe dit in de praktijk ervaren wordt.
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
Meer foto's van buiten/binnen volgen na aflevering.
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
pvdwaal schreef:Ziet er geweldig uit. Ook de verlaging staat netjes zo bij 18"
Bij het zien van de vulling van de wielkas ben ik niet bang voor een 8J 225x45 R18 formaat.
Iets meer naar buiten kan hij nog best hebben.
En ik denk dat meer mensen benieuwd zijn naar Connected Touch
Let op dit is een ET52 wiel waar we het in een ander draadje ook over hadden en het is 7,5J dus als er ET45 op gaat staan de voor wielen bijna buiten de auto.
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar) 2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.
In een woord..geweldig. Comfort, kwaliteit, sportiviteit. Een V40 doet absoluut niet onder voor een Audi of Lexus.
Aflevering was leuk gedaan. Auto onder een doek in de showroom waarna ik hem zelf de showroom mocht uitrijden.
Sensus Connected Touch was nog niet geinstalleerd. Doordat Connected Touch pas op 23 Mei vrijgegeven was, is het niet meer op tijd geplaatst kunnen worden in mijn V40. Het systeem is nu onderweg en wordt in de loop van de volgende week verwacht. In de tussentijd dus even zonder navigatie doen.
Maar de eerste 250km zijn al een feit. Ik zal nog wat meer foto's posten zodra ik wat meer tijd heb.
Ontzettend veel plezier en vele zalige km's toegewenst.
Tja, ik rij nu A3 maar vooral het interieur van de V40 is echt veeeeeeleeee malen mooier. De nieuwe A3 is er zeker een stuk vooruit gegaan qua interieur, maar V40 blijft gewoon een klasse apart.
MichelR schreef:Wens je veel veilige kilometers toe..
En geniet van je mooie V40..
En iedereen is natuurlijk benieuwd naar de ervaringen met het Connected Touch..
Ik ben ook benieuwd. Was een beetje aan het balen dat het er nog niet in zat, met name omdat ik voor mijn werk een navigatie systeem niet kan missen. Daarnaast ga ik over 3 weken naar Italie waar een navigatiesysteem zeker een aangename optie is.
Hoop dat het ergens eind volgende week ingebouwd kan worden.
Update: Mijn Sensus Connected Touch systeem is binnen bij de Volvo Dealer.
Volgende week Woensdag wordt het systeem ingebouwd. Ben benieuwd...