Begin volgende week nemen ze contact met me op voor de aflevering
Leveringsweek was 28 ik hoop dus nu wat eerder ...

wanneer is die van jou besteld?rjvandamme schreef:Ik kreeg vanmiddag te horen dan onze D2 is geproduceerd en onderweg is naar de dealer.
Begin volgende week nemen ze contact met me op voor de aflevering
Leveringsweek was 28 ik hoop dus nu wat eerder ...
mijne ook 1 april besteld, alleen mijn lease loopt 12 juli af... ben benieuwd of ik hem dan eerder mag oppikken, maar denk van niet...rjvandamme schreef:Besteld op 1 april
Heb net afgesproken om hem as woensdag af te halen.
Dus 3 weken eerder... Hoop dat dit voor iedereen geldt
Allereerst... gefeliciteerd!rjvandamme schreef:Besteld op 1 april
Heb net afgesproken om hem as woensdag af te halen.
Dus 3 weken eerder... Hoop dat dit voor iedereen geldt
Yup, bij de Opel Astra J (2012 model) die ik hiervoor had, werd ik echt perfect op de hoogte gehouden. Van stap tot stap.FatalZero schreef:Ik heb hetzelfde, ik vind de informatievoorziening vanuit de dealer redelijk mager. Heb hele andere ervaringen bij de Citroën dealer waar ik netjes gebeld werd en op de hoogte gehouden werd van het fabricageproces.
Ik heb ze al een aantal keer gebeld in verband met het verlengen van het contract van mijn voorloopauto.
Houdt er rekening mee dat dealers vaak productieplaatsen bij de fabriek inkopen, welke ze vervolgens gaan invullen met bestellingen. Dat kan een positieve invloed hebben op de levertijd van je Volvo.Ik rol ! schreef:Vreemd, op 1 juni (week 23) de bestelling doorgegeven bij de dealer en nu te horen gekregen dat de levering eind juli is (week 30)
Dan zou ik 7 weken levertijd hebben voor een 14% D2.
Bijzonder, temeer dat mijn huidige leaseauto begin september uit de lease gaat en wij op die datum gericht hebben.
waarom wordt de auto al over 2 weken geleverd als je pas in oktober er mee zou morgen rijden? lijkt me beetje vreemd... paar weken eerder zou ik nog kunnen bedenken, maar paar maanden van te voren al lijkt me erg vreemd. Betekent dus ook dat leasemaatschappij al eerder moet financieren (tenzij ze deal maken dat dit pas is op moment van op kenteken zetten, maar dan moet iemand anders dit al financieren). is het zelfde leasemaatschappij of 2 verschillende?Morri schreef:Ik 'stalk' vreemden aangezien de lease een eigen dealer heeft gekozen en niet degene waar ik de gesprekken mee heb gevoerd. Maar ben nu wel uitgemaild.. Als het allemaal nog volgens planning gaat wordt hij deze week geproduceerd en over een week of 2 zou hij dan klaarstaan bij de dealer..
Misschien dat ze zo slecht informeren omdat er zoveel besteld zijn, moeten ze bijna iemand fulltime op gaan zetten
En dan nog even hopen dat ik de V40 eerder mag gaan rijden aangezien mijn huidige contract pas oktober afloopt.