Wanneer is de einddatum van je contract? of haal je je kilometers eerder dan je einddatum?
Oh en 'k heb je onderschrift als voorbeeld genomen

Bij ons is het 4 jaar/160000 km bij benzine en 4 jaar/180000 km bij diesel. Aangezien ik vaak meer dan 40000 km per jaar rijdt (in m'n eerste jaar leaseauto zelfs 70000 kmHafkees schreef:Is de looptijd niet belangrijker dan kilometers bij een leasecontract?!
Wanneer is de einddatum van je contract? of haal je je kilometers eerder dan je einddatum?
Oh en 'k heb je onderschrift als voorbeeld genomen
Mijn bestelling is bevestigd op 10 april. En die vAn jou ?jhartog schreef:wanneer is jouw bestelling geplaatst?iggiman schreef:Hier hetzelfde. mijnprognose staat op 31-07-2013 bij Alphabet
Volgens de dealer rij ik hem in de eerste week van juli.
Fingers crossed!
mijne staat nl. op 12 juli, maar dat loopt ook mijn huidige contract af. ik denk niet dat ze hem dan eerder zullen leveren....
Die van mij is ook bevestigd op 10 april, Alphabet zegt levering op 2 augustus. Maar de dealer liet al doorschemeren dat hij verwacht dat het eerder wordt, hij wilde alleen niet zeggen hoeveel eerderiggiman schreef:Mijn bestelling is bevestigd op 10 april. En die vAn jou ?jhartog schreef:wanneer is jouw bestelling geplaatst?iggiman schreef:Hier hetzelfde. mijnprognose staat op 31-07-2013 bij Alphabet
Volgens de dealer rij ik hem in de eerste week van juli.
Fingers crossed!
mijne staat nl. op 12 juli, maar dat loopt ook mijn huidige contract af. ik denk niet dat ze hem dan eerder zullen leveren....
Ja dat ziet er goed uit he, Op basis van die foto's heb ik de mijne ook besteld:JustinK schreef:Dat geeft inderdaad een goed beeld!
Ik had hem nog niet in het wit gezien i.c.m. panoramadak en volledig leer. Gaaf!
ehh nu hopen dat de kosten van het maken van de versnellingsbak hoger zijn dan dat de lease auto waard is?JustinK schreef:Ik heb afgelopen vrijdag al even m'n nieuwe bolide mogen bewonderen! Wat een schitterende wagen!*kwijl*
Helaas stond ik vrijdag ook met pech met de MiTo langs de kant... Versnellingsbak kapot... Grrrr... Nu maak ik dus kilometers in vervangend vervoer terwijl ik die juist met de MiTo wil maken omdat ik de V40 wil hebben! Hopelijk de MiTo vrijdag weer terug met nieuwe versnellingsbak... Nog wel bij de leasemij gesmeekt om de MiTo alvast terug te nemen omdat de V40 klaar staat, maar helaas... Ik moet echt het leasecontract uitdienen