Wllmzz C30 ---> V40 [Eindelijk wat fototjes]
- Denief
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Knap!
Swedish Designer Drugs…
Volvo V40 / T3 / Electric Silver / Momentum / Motion Pack / Taranis (zomer) & Segomo (winter) velgen / Led dagrijverlichting / …
Volvo V40 / T3 / Electric Silver / Momentum / Motion Pack / Taranis (zomer) & Segomo (winter) velgen / Led dagrijverlichting / …
- Herko_ter_Horst
- 2nd Gear member
Volgens mij heeft ie er wel zilver op zitten.guidov schreef:Geen zilver silk spiegelkappen op je r-design. Is dit bewust gekozen?
Op de eerste foto bij de garage zitten ze er nog niet op, maar als ik het goed zie op de "echte" foto's wel. Lijkt alleen minder zilverkleurig door het licht, de kleur van de auto en de fotobewerking.
- guidov
- 2nd Gear member
@herko : het was een vraag aan wilmzz. Suggesties en eventuele mogelijkheden kan ik niks mee. Woorden als lijkt mij en volgens mij, daar kan ik niks mee. Dit kan wilmzz zelf heel goed beantwoorden, dus laat JOUW antwoord aub achter wegen. Want nu zegt je iets om te zeggen. Pffffff das zo vermoeiendHerko_ter_Horst schreef:Volgens mij heeft ie er wel zilver op zitten.guidov schreef:Geen zilver silk spiegelkappen op je r-design. Is dit bewust gekozen?
Op de eerste foto bij de garage zitten ze er nog niet op, maar als ik het goed zie op de "echte" foto's wel. Lijkt alleen minder zilverkleurig door het licht, de kleur van de auto en de fotobewerking.
-
- 1st Gear member
Look who's talking, ik ben net nieuw hier maar als de sfeer zo is ben ik gelijk weer wegguidov schreef:@herko : het was een vraag aan wilmzz. Suggesties en eventuele mogelijkheden kan ik niks mee. Woorden als lijkt mij en volgens mij, daar kan ik niks mee. Dit kan wilmzz zelf heel goed beantwoorden, dus laat JOUW antwoord aub achter wegen. Want nu zegt je iets om te zeggen. Pffffff das zo vermoeiendHerko_ter_Horst schreef:Volgens mij heeft ie er wel zilver op zitten.guidov schreef:Geen zilver silk spiegelkappen op je r-design. Is dit bewust gekozen?
- Herko_ter_Horst
- 2nd Gear member
Vermoeiend? En dat op zondagochtend? Maak je niet zo druk, joh! 

▇ Mazda MX-5 SKYACTIV-G 160 GT-M + Sports Pack - MY2016
▇ Volvo V40 T3 Momentum - MY2014: topic
▇ Volvo C30 1.6D Drive-E Sport - MY2009 lease
▇ Fiat Grande Punto 1.4-16v Sport - MY2006
▇ Mini Cooper S 1.3 Mk.VII - MY2000
Driving matters!
▇ Volvo V40 T3 Momentum - MY2014: topic
▇ Volvo C30 1.6D Drive-E Sport - MY2009 lease
▇ Fiat Grande Punto 1.4-16v Sport - MY2006
▇ Mini Cooper S 1.3 Mk.VII - MY2000
Driving matters!
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Dames dames, ontspan.
Bedankt voor de reacties allemaal, hij rijdt heerlijk.
remcohe, Bedankt, maar eigenlijk is dat niet zo origineel... had alleen geen zin om verder te zoeken.. veel autofotografie meets Urban.. En daarnaast.. het was eigenlijk veel te mooi weer, voor echt goede foto's.. thnx anyway!
Als je een R-Design besteld komen die zilveren kapjes uit de fabriek naar de garage, de kapjes heeft de garage omgeruild voor titanium grijze. Waarom? ik vind het lelijk... had ze ook op mn witte C30, maar daar viel het minder op.
Bedankt voor de reacties allemaal, hij rijdt heerlijk.
remcohe, Bedankt, maar eigenlijk is dat niet zo origineel... had alleen geen zin om verder te zoeken.. veel autofotografie meets Urban.. En daarnaast.. het was eigenlijk veel te mooi weer, voor echt goede foto's.. thnx anyway!
Als je een R-Design besteld komen die zilveren kapjes uit de fabriek naar de garage, de kapjes heeft de garage omgeruild voor titanium grijze. Waarom? ik vind het lelijk... had ze ook op mn witte C30, maar daar viel het minder op.
- lint
- Geartronic member
Daar gaan we weer, de personen met de korte lontjes en de lange tenen!V50 R schreef:@Herko +1
@Guidov, misschien ben je oververhit, maar remcohe beantwoord toch keurig je vraag?
Waar kun je je druk over maken.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
- LightStar
- 4th Gear member
Mag ik vragen waarom je dat 2x post ? 1x lijkt me voldoende toch ? en nu graag weer ontopic !remcohe schreef:Look who's talking, ik ben net nieuw hier maar als de sfeer zo is ben ik gelijk weer wegguidov schreef:@herko : het was een vraag aan wilmzz. Suggesties en eventuele mogelijkheden kan ik niks mee. Woorden als lijkt mij en volgens mij, daar kan ik niks mee. Dit kan wilmzz zelf heel goed beantwoorden, dus laat JOUW antwoord aub achter wegen. Want nu zegt je iets om te zeggen. Pffffff das zo vermoeiendHerko_ter_Horst schreef: Volgens mij heeft ie er wel zilver op zitten.
- guidov
- 2nd Gear member
@wilmzz: thanks. Zat al te kijken. Maar mooi ride. Veel mooie en veilige kilometers.
En ik oververhit ? Is eerder de (gezonde) spanning op het wachten van de auto
. (Als alles volgens planning loopt nog 19 dagen voor mij
)
En als ik aan zou nemen, dan zoek ik wel een job bij een aannemer. In dit geval zat iemand met z'n aannames er volledig naast. Dus vond t een onzinnig antwoord. Reageer dan gewoon niet als de vraag aan iemand anders wordt gesteld, die het juiste kan/heeft (ge)geven
Maar goed dit is weer allemaal zwaar offtopic, ik wens iedereen een zonnige vrolijke passie volle zondag toe.
En ik oververhit ? Is eerder de (gezonde) spanning op het wachten van de auto

En als ik aan zou nemen, dan zoek ik wel een job bij een aannemer. In dit geval zat iemand met z'n aannames er volledig naast. Dus vond t een onzinnig antwoord. Reageer dan gewoon niet als de vraag aan iemand anders wordt gesteld, die het juiste kan/heeft (ge)geven
Maar goed dit is weer allemaal zwaar offtopic, ik wens iedereen een zonnige vrolijke passie volle zondag toe.
-
- 2nd Gear member
Zoals ik al eerder zei: vet! Erg vet! Gefeliciteerd met je schitterende wagen.
Ik heb dezelfde velgen gekozen, maar dan onder Electric Silver.
Ik heb dezelfde velgen gekozen, maar dan onder Electric Silver.
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
- HakanC
- 3rd Gear member
Stoer hoor
)Veel plezier ermee 

V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
-
- 2nd Gear member
Wllmzz, aangezien we toch bij elkaar in de "buurt" wonen wil ik toch wel eens je nieuwe v40 gaan bewonderen.. Staat je oude c30 nov bij Furness?
1. C30 R-Design ice-white. 19 inch volvo velgen. Xenon, en er komt nog meer.
2. C30 kinetic 1.8, Black Stone. 19 inch tomason velgen. Mobilityline. Winterline. Bodykit.
3. (De tweede sleutel) V60 D3 R-Design, Caspian Blue.
2. C30 kinetic 1.8, Black Stone. 19 inch tomason velgen. Mobilityline. Winterline. Bodykit.
- pvdwaal
- 3rd Gear member
Echt hele mooie foto's!
Heel veel rijplezier
Heel veel rijplezier
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
-
- 2nd Gear member
Wllmzz, ik heb je nieuwe v40 al vanaf een afstandje kunnen bewonderen! Wat een prachtige wagen. En je oude c30 staat nog op de parkeerplaats bij Furness. Heeft wel een schoonmaakbeurtje nodig! 

1. C30 R-Design ice-white. 19 inch volvo velgen. Xenon, en er komt nog meer.