Hey vraagje
Onlangs is met rechterachterdeur ingedeukt door een bestuurder die vluchtmisdrijf pleegde.Mijn wagen stond op een parking.
Nu heb ik een andere deur gevonden , gelukkig zelfde kleur, maar de beschermstrip is bij deze deur in dezelfde kleur van de wagen gespoten. Mijne is niet meegespoten. Hoe moet ik deze verwijderen? Klicksysteem of gelijmd?
Als ik het binnenwerk wil verwijderen dien ik de popnagels uit te boren om zo het raammechanisme te verwijderen? Voor de luidspreker dien je de popnagels uit te boren , dat weet ik.
Alvast bedankt
deur
-
- 3rd Gear member
Ik heb dit klusje zelf ook gedaan. Bij mij was van de andere deur de stootstrip ook in andere kleur. Deze zitten gelijmd. Losmaken door smal plamuurmes onder te zetten. Als je stukje los hebt kan het gewoon verder met de hand. Is een stevige strip met enkele nokjes erop die in de deur vallen. De strip vastzetten met goede 2 zijdige plakstrip.
Raammechanisme. Eerst door de 2 grote gaten (afgedekt met zwarte deksels)de bouten van het raam loszetten (hoeven er niet uit). Denk eraan eerst raam laten zakken tot de 2 bouten voor de opening zitten.
Raammechanisme. Eerst door de 2 grote gaten (afgedekt met zwarte deksels)de bouten van het raam loszetten (hoeven er niet uit). Denk eraan eerst raam laten zakken tot de 2 bouten voor de opening zitten.
volvoke schreef:Hey vraagje
Onlangs is met rechterachterdeur ingedeukt door een bestuurder die vluchtmisdrijf pleegde.Mijn wagen stond op een parking.
Nu heb ik een andere deur gevonden , gelukkig zelfde kleur, maar de beschermstrip is bij deze deur in dezelfde kleur van de wagen gespoten. Mijne is niet meegespoten. Hoe moet ik deze verwijderen? Klicksysteem of gelijmd?
Als ik het binnenwerk wil verwijderen dien ik de popnagels uit te boren om zo het raammechanisme te verwijderen? Voor de luidspreker dien je de popnagels uit te boren , dat weet ik.
Alvast bedankt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- 3rd Gear member
Niks popnagels uitboren. Alle boutjes rondom los, ruit los. Binnenwerk overzetten. Lastig klusje hoor.
- snorremans
- 5th Gear member
Dit is wel een optievolvoke schreef:Hey Jan is me ondertussen gelukt. Bedankt.
Strip is ondertussen ook verwijderd.
Nu nog een klein vraagje. Hoe kan ik de ruit verwijderen?

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,