1999 V70 2.5D (570.000 km) 1998 V70 10 V (400.000 km) 1998 V70 2.5 20 V (363.500 km) 2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km) 2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km) 2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km) 2009 V50 D5 R-design (103.500 km) 2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km) 2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km) 1996 S40 1.8 LPI (370.000 km) 1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km) 1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
Prachtige auto is het toch he! Daarom ook hier besloten om een V60 PIH te gaan rijden, dit onder twee voorwaarden... ik moet een redelijk bedrag terug krijgen voor de V70, en hij moet dit jaar geleverd kunnen worden. Weet iemand wat de snelste manier is om er nu een te krijgen, zijn er nog dealers die ze "al besteld" hebben naar jullie weten? Of ben ik gewoonweg te laat?
De snelste manier is die aangeboden worden op Marktplaats eens te benaderen.. of die langs de A2 tussen utr-ams staan nader te bekijken. Je betaalt dan uiteraard wel meer dan je bij de dealer zou doen, dit is handel.
En vorig weekend waren er nog NL dealers die konden leveren, die in Utr bijv... maar die kunnen wel eens uitverkocht zijn want t schijnt dat je niet de enige bent die wel een een v60 wil als je m dit jaar kan krijgen en je oude auto goed kan inruilen.
Raar verhaal; je kunt de auto zonder BTW te betalen, kopen, hij is wit (2013 NB!) en er staat 10km op de teller....geen KIA/MIA dus? Wel 54.000 euro (ex BTW dis incl BTW 65.000 euro).
V70 2.4 2000 V70 T5 2003 MY 2004 V60 PIH Summum 2013 MY '14
V70 T6 2008
Laatste dealerinfo: mijn V60PIH cert.nr. 209 wordt toch 4 weken eerder geleverd, staat nu voor volgende week in de productie en rond 2 weken later leveren. Mooi, maar geen touw aan vast te knopen.
Dealer zegt er nog drie te krijgen dit jaar... vandaag hoogst waarschijnlijk bestellen, en maar eens vragen wanneer de levering ong zou zijn. Kan de koop ontbinden is afgesproken op het moment dat hij dit jaar niet op kenteken komt, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Nu kleur en opties nog bepalen. (denk zelf aan grijs buiten en volledig zwart binnen)
Blijf het raar en jammer vinden dat de mijne (cert. 35X) pas eind augustus bij de dealer verwacht wordt. Productie is net voor de Zweedse vakantie...dus dat zorgt voor de meeste vertraging. Ik heb er een beeld bij dat de auto vrijdagmiddag voor de vakantie in elkaar gezet wordt en dan net nog op de band blijft staan en dan sluiten ze voor 4 weken. (ik heb met zwart hemel en sportstoelen)
2006: Seat Leon TDI Sport-up (oa. bodykit)
2010: VW Scirocco TSI R-line
2011: Opel Insignia Cosmo plus (oa. 20";)
2013: Volvo V60 D6
Blijft raar dat ze in Zweden een hele fabriek een hele maand dichtgooien. Andere fabrikanten (bijvoorbeeld voor Outlander PHEV) zetten meer ploegen in als ze goed kunnen verkopen. En in dit geval kan Volvo meer verkopen dan produceren, dus even doorwerken daar in Zweden zou ik zeggen. Dan de andere helft maar in Augustus op vakantie.
Voor mij geen Volvo for life meer.
De laatste (XC60 II) is weg.
Nu naar volledig EV bij een merk met Duitse verfijning.
Veel plezier hier met prachtige Volvo's en misschien tot later.
Het zal naar mijn inschatting niet aan de volvo productie capaciteit liggen men moet ook over voldoende spullen van de toeleveranciers (en op tijd) kunnen beschikken
YoVol schreef:Blijf het raar en jammer vinden dat de mijne (cert. 35X) pas eind augustus bij de dealer verwacht wordt. Productie is net voor de Zweedse vakantie...dus dat zorgt voor de meeste vertraging. Ik heb er een beeld bij dat de auto vrijdagmiddag voor de vakantie in elkaar gezet wordt en dan net nog op de band blijft staan en dan sluiten ze voor 4 weken. (ik heb met zwart hemel en sportstoelen)
Tja, de mijne (29x) staat op begin september
Had ik dat maar geweten bij het ingeven van de sportstoelen...
jvov60 schreef:Blijft raar dat ze in Zweden een hele fabriek een hele maand dichtgooien. Andere fabrikanten (bijvoorbeeld voor Outlander PHEV) zetten meer ploegen in als ze goed kunnen verkopen. En in dit geval kan Volvo meer verkopen dan produceren, dus even doorwerken daar in Zweden zou ik zeggen. Dan de andere helft maar in Augustus op vakantie.
Aardig bedacht maar in een just-in-time proces kun je geen halve fabriek sluiten.
@Fazioli, nu je weet dat de sportstoelen voor vertraging hebben gezorgd zorgt er alleen maar voor dat je ze nog meer waardeert zometeen!
Het wachten wordt beloond!
Je zou alleen even een optie eruit gooien, dan ga je je ergeren aan dat missende knopje!
Maar had je het achteraf gewijzigd in sportstoelen?
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra