Sensus Connected Touch

Over Sensus, Sensus Connect, Sensus Connet Touch etc
Plaats reactie
bastichelaar
1st Gear member

Waar ik vooral benieuwd naar ben is of je zelf .apk bestanden kunt installeren. Op de Parrot kan dit via een submenu van de instellingen, zou wel erg jammer zijn als dit niet op de SCT kan. Wellicht na het rooten via Framaroot?

Verder kun je misschien een NFC sticker in je auto plakken. Die kun je dan koppelen aan een actie, dus als je de auto in stapt, en je houdt je telefoon even tegen de NFC tag aan, gaat je wifi hotspot aan. Zou moeten werken!
twcoolen
3rd Gear member

bastichelaar schreef:Waar ik vooral benieuwd naar ben is of je zelf .apk bestanden kunt installeren. Op de Parrot kan dit via een submenu van de instellingen, zou wel erg jammer zijn als dit niet op de SCT kan. Wellicht na het rooten via Framaroot?

Verder kun je misschien een NFC sticker in je auto plakken. Die kun je dan koppelen aan een actie, dus als je de auto in stapt, en je houdt je telefoon even tegen de NFC tag aan, gaat je wifi hotspot aan. Zou moeten werken!
Als ik iets meer informatie over SCT heb gelezen ga ik wel eens aan de slag met experimenteren. Maar er staat duidelijk vermeld dat alle apps op SCT goedgekeurd worden door Volvo zelf. Vandaar dat er maar een fractie van de totale Asteroid store beschikbaar is voor SCT. Ik wil nog geen afstand doen van garantie door eventueel rooten.

Die NFC sticker is een leuke feature inderdaad, maar dan is de shortcut op mijn homescreen voor tethering bijna net zoveel moeite.
Ik was eerder aan geofencing aan het denken. Dus, zodra ik mij vanuit huis verplaats, dan tethering inschakelen.
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
Autozoeker
5th Gear member

Kijk ik paar dagen niet, heeft iemand opeens z'n apparaatje :)
Het rooten is waarschijnlijk niet nodig. Wat moet je kijken is of je apps kan installen vanaf je sdcard, dat zou gewoon moeten werken. Je moet misschien trust unknown sources aanzetten.

Pas als dat allemaal niet werkt/dichtgetimmerd is, moet je pas met rooten beginnen.
twcoolen
3rd Gear member

Autozoeker schreef:Kijk ik paar dagen niet, heeft iemand opeens z'n apparaatje :)
Het rooten is waarschijnlijk niet nodig. Wat moet je kijken is of je apps kan installen vanaf je sdcard, dat zou gewoon moeten werken. Je moet misschien trust unknown sources aanzetten.

Pas als dat allemaal niet werkt/dichtgetimmerd is, moet je pas met rooten beginnen.
Ik zal eens in het weekend een APK erop zetten. Wel even kijken dat ik er een uit de Asteroid store krijg. Ik neem aan dat het namelijk niet vanzelfsprekend is dat een Anderoid app compatibel is met een Asteroid app.

Wikango is trouwens geen succes in Nederland lijkt het. Weinig tot geen meldingen wat betreft flitsers e.d. Straks op de terugweg nog maar eens kijken, omdat ik vanochtend nogal vroeg op weg was.
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
Buurtje
3rd Gear member

De Asteroid draait op Android, dus een .APK file moet werken..........(in theorie)
Volvo V70, 2.4D5, 2003
Mazda 3, 2.0 Sport, 2003
Citroen C3, waardeloos ding
Passat 1.6TDI Connected Series, 2017
Volvo V70, 2.4 D5, 163Pk, 2003, Edition II
Volvo V40, 1.9D, 115Pk, sept. 2002 Economisch total-loss bij 322.000km
Nissan Almera 2.2Di, 110Pk, 2000
friend
2nd Gear member

twcoolen schreef:Wikango is trouwens geen succes in Nederland lijkt het. Weinig tot geen meldingen wat betreft flitsers e.d. Straks op de terugweg nog maar eens kijken, omdat ik vanochtend nogal vroeg op weg was.
Misschien ICoyote als beter alternatief, of staat dat niet in de Volvo Store?

Zoals ik het nu hoor is APK/rooting straks de enige mogelijkheid om er wat leuke dingen mee te doen. Waarom moet je toch altijd zo in de keuzes worden beperkt door leveranciers? Asteroid market zou wel het minste zijn om te supporten binnen SCT (en dat is t.o.v. de Play store al zeer bekaaid).
twcoolen
3rd Gear member

Buurtje schreef:De Asteroid draait op Android, dus een .APK file moet werken..........(in theorie)
Die theorie lijkt niet volledig op te gaan:

Dit vind ik terug op het Parrot Smart forum. De vragen worden beantwoord door een 'senior' forum member.
1. Will there be any update to Android 4.0/4.1?
2. Will Android market/play be introduced later on?
3. Is it possible to install .apk files?

1. No, will be staying on Gingerbread
2. Doubt is, as the apps need to be compiled for display of the Smart & also no phone access is required (as in standard Android)
3. These will need to be modified for the display size
Dus het zou kunnen werken, maar of het er goed uitziet, dat zal de vraag zijn.
Buurtje
3rd Gear member

Dit kom van de Support afdeling van TomTom:

De TomTom Navigatie app voor Android is geschikt voor Android-smartphones (Android-versie 2.2 of hoger) met schermresoluties van WVGA (800 x 480) tot en met WXGA (1280 x 800).

Volgens mij kan de app dus meerdere resoluties aan.
Even gezocht en de Asteroid Smart heeft een 6,2 inch scherm met een resolutie van 800X480. De TomTom app zal dus prima draaien (als ie geïnstalleerd kan worden)

btw, is 800X480 een behoorlijk veelgebruikte verhouding, dus kan me goed voorstellen dat er behoorlijk wat apps in aanmerking komen
Volvo V70, 2.4D5, 2003
Mazda 3, 2.0 Sport, 2003
twcoolen
3rd Gear member

Ik zal eens kijken of ik ergens nog de juiste versie van de TomTom app kan downloaden. Vanavond in ieder geval de Flitsmeister app eens proberen te installeren. Die mis ik wel... :D
bastichelaar
1st Gear member

Op XDA developers is inmiddels een aardig topic over de Parrot Asteroid. TomTom en Sygic lijken ook prima te draaien: http://forum.xda-developers.com/showthr ... st40348878
twcoolen
3rd Gear member

Net een APK van Flitsmeister op een SD kaart geplaatst en in de SCT geplaatst. Geen app zichtbaar en geen optie om applicaties vanaf SD kaart te installeren.

Waarschijnlijk zal hij toch geroot moeten worden, als dat überhaupt mogelijk is met de SCT. Ik krijg het gevoel dat de SCT wezenlijk verschillend is van de Asteroïd Smart van Parrot, ondanks dat ze beide uit dezelfde stal komen.
RudeDog
1st Gear member

@twcoolen

en als je vanuit de internet browser op de SCT vanaf een website een apk download? Kan die hem opslaan of kan die hem wellicht rechtstreeks starten?

ALs je dat laatste zou willen proberen, dan hoef je het op zich niet te installeren, maar weten we wel of het systeem de gedownloade apk herkent en weet wat hij er mee moet doen.....
Volvo V60 D3 MY 2012 Ocean Race
in bestelling: Volvo V60 Plugin Hybrid MY 2014
friend
2nd Gear member

Als je al geen APK kunt installeren, dan zal dit zeker via een browser geblokkeerd worden door het niet toestaan apk's van andere bronnen.

:angry4: Zwaar waardeloos (zwak uitgedrukt), misschien is installeren van de Asteroid firmware nog een optie (maar dat zal wel geblokkeerd worden door een device id die aangeeft dat het geen Asteroid is, maar SCT).

En als laatste mogelijkheid de open source code van Asteroid aanpassen en installeren.
Buurtje
3rd Gear member

Ik begin telkens minder te geloven in fabrikant-specifieke software (+ hardware). Je ziet bij Android telefoons al dat de fabrikant (LG, Samsung, HTC, etc.) hun plasje doen over de software en daarmee:
- de functionaliteit vernaggelen door er rotzooi op te gooien
- je in functionaliteit kunnen beperken

Voor navigatie (en nu dus onboard entertainment) geldt precies hetzelfde. Volvo neemt de Asteroid Smart als basis, verhoogt de prijs, beperkt je in de mogelijkheden en leidt je naar hun eigen, zwaar beperkte software-markt.

Wat ben ik blij dat ik een dubbel-DIN 'gat' heb zitten in mijn dashboard waar ik zelf van kan bepalen wat er in komt. Misschien wel een Asteroid Smart zodra iemand het levende bewijs kan leveren dat je er zelf apps op kan zetten (en niet alleen het beperkte setje uit de Asteroid store).
Volvo V70, 2.4D5, 2003
Mazda 3, 2.0 Sport, 2003
twcoolen
3rd Gear member

Buurtje schreef:Ik begin telkens minder te geloven in fabrikant-specifieke software (+ hardware). Je ziet bij Android telefoons al dat de fabrikant (LG, Samsung, HTC, etc.) hun plasje doen over de software en daarmee:
- de functionaliteit vernaggelen door er rotzooi op te gooien
- je in functionaliteit kunnen beperken

Voor navigatie (en nu dus onboard entertainment) geldt precies hetzelfde. Volvo neemt de Asteroid Smart als basis, verhoogt de prijs, beperkt je in de mogelijkheden en leidt je naar hun eigen, zwaar beperkte software-markt.

Wat ben ik blij dat ik een dubbel-DIN 'gat' heb zitten in mijn dashboard waar ik zelf van kan bepalen wat er in komt. Misschien wel een Asteroid Smart zodra iemand het levende bewijs kan leveren dat je er zelf apps op kan zetten (en niet alleen het beperkte setje uit de Asteroid store).
Asteroïd Smart werkt met zowel Asteroid als Android apps. Je kunt zelfs het Google Play framework installeren zodat apps die een account vereisen ondersteund worden. Het XDA developers forum staat vol met info hierover.
zakraket
4th Gear member

Ik heb een V40 D2 in bestelling staan met oa SCT erop. Over 3 weken heb ik hem hopelijk voor de deur staan. Vorige week heb ik bij de dealer met een (achteraf ingebouwd) systeem kunnen spelen, bij deze mijn ervaringen (quote van ander forum)
Vanmorgen even een uurtje gespeeld met Sensus Connect, door de dealer ingebouwd in een XC90. Draait op Android 2.3.7. Eerste indruk was wat matig, want de boel had moeite met opstarten en daarna was er een aantal keren een probleem met de verbinding(en) en bleef Wifi hangen waardoor uiteindelijk niks meer leek te werken.
Het systeem reset als de auto helemaal uitgezet wordt (er is geen resetknop voor Android ingebouwd) maar ook dat hielp op een gegeven moment niet.
Uiteindelijk kregen we het na een 3e freeze weer aan de praat over Wifi van de dealer.

Ander probleem was dat iGo niet geactiveerd kon worden door problemen met het SD-kaartje (na een paar pogingen was de kaart onleesbaar geworden). Ik heb zelfs de indruk dat de "freeze" met de Wifi-connectie daar misschien debet aan was, maar goed... Niet mijn probleem.

Anyway, toen de boel eenmaal een paar keer geherstart was en de Wifi weer normaal liep werkt het verder op zich prima (Wifi-verbinding niet optimaal/snel). Relatief weinig lag in de interface, besturing van bijna alles (de meest gangbare zaken iig) mogelijk via het stuur

Testen met mobiele data via tethering was niet echt mogelijk, want ter plekke had ik (Hi) 1 streepje GSM ... en de verkoper had weliswaar 3G voor Vodafone, maar ook een in de praktijk vrijwel afwezige dataverbinding. Met enige moeite lukte het om via Tunein een haperende muziekverbinding te luisteren (autoradio schakelt automatisch over naar SCT) en een halve googlemap te laden. Conclusie: dat het werkt

Googlemaps is uitgekleed: je kunt als lagen alleen Wiki en foto's aanzetten en verkeersinfo lijkt standaard aan te staan maar is geen schakelbare laag meer. Navigatiefuntionaliteit is eruit gesloopt. Hopelijk kunnen we die vervangen door een echte googlemaps met navigatie.

De Parrot-market was een aanfluiting, want er stonden maar 5 apps in (waarvan 3 of 4 reeds geinstalleerd, bijv. Tunein). Zowieso betreft 80% van de aanwezige apps op het systeem of de PM e.o.a. muziekiets, Tunein, Spotify, Deezer.
De schijnbaar aanwezige optie/app om je telefoon te mirrorren op SC kon ik niet vinden, ook niet bij de geinstalleerd apps of op Parrot-market.

Mogelijkheden om buitenom zaken te installeren had ik niet (want bijv. geen SD_card met apps bij me ), maar goed dat schijnt mogelijk te zijn.

Uiteindelijk toch een redelijk goede indruk en ik laat de optie gewoon staan. Igo werkte weliswaar niet maar dat is een prima navisysteem verder. De freezes m.b.t. de verbinding waren vervelend, maar mocht dat in de praktijk tot veel problemen leiden komt daar hopelijk wel een update voor.
Het gebrek aan fatsoenlijke dataverbindingen lag natuurlijk niet aan het systeem.

edit: o ja, er waren 3 USB-aansluitingen, 2 losse in de dashboardkast en één onder de armleuning. En daarnaast een 3mm-plug en een rood/wit/geel tulp audio/video
Ik ben ook erg benieuwd naar hoe het in het dagelijks gebruik werkt, of het mogelijk is Google-nav te installeren, of je daadwerkelijk je telefoon kunt mirroren en n.a.v. deze demo of de boel in de praktijk ook zo vaak "hangt".
Ik heb deze optie genomen omdat ik het systeem van Volvo verouderd vind in allerlei opzichten (ik hou zowieso niet van "fabriekssoftware").
Wel jammer om te constateren dat tussen het mooie open Android als eerste Parrot de boel dichtgooit en dat Volvo er nog een schep bovenop doet. Ik maak me toch wel een beetje zorgen dat door deze "lagen" de updatebaarheid als snel op een laag pitje komt te staan (en dat was juist één van de redenen om hiervoor te kiezen)

Komt over als een bij voorbaat gemiste kans doordat ze alles in het handje willen houden.

Maar goed, misschien komt er een keer een mooie custom ROM of zo
twcoolen
3rd Gear member

zakraket schreef:Ik heb een V40 D2 in bestelling staan met oa SCT erop. Over 3 weken heb ik hem hopelijk voor de deur staan. Vorige week heb ik bij de dealer met een (achteraf ingebouwd) systeem kunnen spelen, bij deze mijn ervaringen (quote van ander forum)
Vanmorgen even een uurtje gespeeld met Sensus Connect, door de dealer ingebouwd in een XC90. Draait op Android 2.3.7. Eerste indruk was wat matig, want de boel had moeite met opstarten en daarna was er een aantal keren een probleem met de verbinding(en) en bleef Wifi hangen waardoor uiteindelijk niks meer leek te werken.
Het systeem reset als de auto helemaal uitgezet wordt (er is geen resetknop voor Android ingebouwd) maar ook dat hielp op een gegeven moment niet.
Uiteindelijk kregen we het na een 3e freeze weer aan de praat over Wifi van de dealer.

Ander probleem was dat iGo niet geactiveerd kon worden door problemen met het SD-kaartje (na een paar pogingen was de kaart onleesbaar geworden). Ik heb zelfs de indruk dat de "freeze" met de Wifi-connectie daar misschien debet aan was, maar goed... Niet mijn probleem.

Anyway, toen de boel eenmaal een paar keer geherstart was en de Wifi weer normaal liep werkt het verder op zich prima (Wifi-verbinding niet optimaal/snel). Relatief weinig lag in de interface, besturing van bijna alles (de meest gangbare zaken iig) mogelijk via het stuur

Testen met mobiele data via tethering was niet echt mogelijk, want ter plekke had ik (Hi) 1 streepje GSM ... en de verkoper had weliswaar 3G voor Vodafone, maar ook een in de praktijk vrijwel afwezige dataverbinding. Met enige moeite lukte het om via Tunein een haperende muziekverbinding te luisteren (autoradio schakelt automatisch over naar SCT) en een halve googlemap te laden. Conclusie: dat het werkt

Googlemaps is uitgekleed: je kunt als lagen alleen Wiki en foto's aanzetten en verkeersinfo lijkt standaard aan te staan maar is geen schakelbare laag meer. Navigatiefuntionaliteit is eruit gesloopt. Hopelijk kunnen we die vervangen door een echte googlemaps met navigatie.

De Parrot-market was een aanfluiting, want er stonden maar 5 apps in (waarvan 3 of 4 reeds geinstalleerd, bijv. Tunein). Zowieso betreft 80% van de aanwezige apps op het systeem of de PM e.o.a. muziekiets, Tunein, Spotify, Deezer.
De schijnbaar aanwezige optie/app om je telefoon te mirrorren op SC kon ik niet vinden, ook niet bij de geinstalleerd apps of op Parrot-market.

Mogelijkheden om buitenom zaken te installeren had ik niet (want bijv. geen SD_card met apps bij me ), maar goed dat schijnt mogelijk te zijn.

Uiteindelijk toch een redelijk goede indruk en ik laat de optie gewoon staan. Igo werkte weliswaar niet maar dat is een prima navisysteem verder. De freezes m.b.t. de verbinding waren vervelend, maar mocht dat in de praktijk tot veel problemen leiden komt daar hopelijk wel een update voor.
Het gebrek aan fatsoenlijke dataverbindingen lag natuurlijk niet aan het systeem.

edit: o ja, er waren 3 USB-aansluitingen, 2 losse in de dashboardkast en één onder de armleuning. En daarnaast een 3mm-plug en een rood/wit/geel tulp audio/video
Ik ben ook erg benieuwd naar hoe het in het dagelijks gebruik werkt, of het mogelijk is Google-nav te installeren, of je daadwerkelijk je telefoon kunt mirroren en n.a.v. deze demo of de boel in de praktijk ook zo vaak "hangt".
Ik heb deze optie genomen omdat ik het systeem van Volvo verouderd vind in allerlei opzichten (ik hou zowieso niet van "fabriekssoftware").
Wel jammer om te constateren dat tussen het mooie open Android als eerste Parrot de boel dichtgooit en dat Volvo er nog een schep bovenop doet. Ik maak me toch wel een beetje zorgen dat door deze "lagen" de updatebaarheid als snel op een laag pitje komt te staan (en dat was juist één van de redenen om hiervoor te kiezen)

Komt over als een bij voorbaat gemiste kans doordat ze alles in het handje willen houden.

Maar goed, misschien komt er een keer een mooie custom ROM of zo
Mijn ervaringen tot nu toe zijn redelijk neutraal. Ik heb het systeem sinds vorige week woensdag in de V40 zitten.

Wat betreft navigatie-opties heb je uitsluitend de beschikking over iGo Primo. Google Navigation is niet te gebruiken.

MirrorLink/SmartLink heb ik niet werkend gekregen. Wanneer ik mijn Samsung GS3 koppel heb ik geen beschikking over de SmartLink optie. Ook wordt deze functie in zijn geheel niet genoemd in de SCT handleiding.

Nieuwe ervaringen die ik heb opgedaan:

- SCT onthoudt niet je laatste modus wat betreft audio-bronnen. Wanneer je in je normale sensus systeem een USB medium gekoppeld hebt, dan zal Sensus bij het opnieuw starten van de auto automatisch verder gaan met het afspelen van MP3's. In het geval van SCT begint de radio weer te spelen na het starten van de auto en moet je handmatig in het menu naar je lokale media optie navigeren en voor 'hervatten' kiezen.

- Van zowel Wikango als iCoyote heb ik de toegevoegde waarde nog niet gezien. Ik heb nog geen enkele waarschuwing van het systeem ontvangen, terwijl ik al langs zowel statische als mobiele flitspalen heb gereden.

- iGo moet na een start van de auto handmatig gestart worden. Ik had gehoopt dat iGo bij het starten van de SCT op de achtergrond gestart zou worden. Dit is niet het geval. Indien je wilt navigeren zul je eerst de app handmatig moeten starten.
Verder zijn mijn eerste ervaringen met iGo Primo positief.

- De Asteroid Market is schandalig beperkt in het aantal apps.
Op dit moment beschikbare apps:
*Coyote series (default aanwezig)
*TuneIn Radio (default aanwezig)
*Kaarten/Google Maps (default aanwezig)
*Spotify (default aanwezig)
*RoadTrip (default aanwezig)
*Deezer (default aanwezig)
*Wikango (gedownload via asteroid market)
*LiveRadio (default aanwezig)

Kortom, je kunt naast de default aanwezige apps 1 extra app downloaden.

Het is niet mogelijk om .APK bestanden te installeren. Deze optie is niet beschikbaar op de SCT in tegenstelling tot de Parrot Smart.

- Rooten zou theoretisch moeten kunnen. Ik heb 1 bericht gezien van iemand die beweert dat rooten van de SCT middels Framaroot mogelijk zou moeten zijn.
Of er nog garantie is na het rooten is mij onduidelijk. Bij Parrot vervalt de garantie na rooten.

- De functionaliteiten van SCT die ik nu dagelijks gebruik zijn als volgt:

*TuneIn voor radiozenders die buiten mijn FM ontvangst liggen
*Spotify voor het afspelen van nummers en playlists die ik nog niet op mijn lokale bronnen heb staan
*iGo voor navigatie
*Spraakbesturing voor het zoeken naar nummers op lokale media, Spotify en TuneIn.
*Kaarten/Google Maps voor het zoeken naar bestemmingen en POI's.

De overige apps gebruik ik niet of zijn zo goed als onbruikbaar in Nederland.
Ik verwacht volgende week ook gebruik te gaan maken van RoadTrip, tijdens mijn vakantie in Italie.
zakraket
4th Gear member

http://forum.parrot.com/english/viewtopic.php?id=13199
I have been doing all my work directly from the Smart, using the included stock browser. I was able to Google and install Framaroot and once I figured out that removing the faceplate and pressing the reset button is the reboot option until you have it rooted and add a widget to do the power cycle.
I used these directions to install the Play store and Google services after I rooted. http://forum.xda-developers.com/showthr … ?t=2069329
The one issue I had in following all the directions was the Ubuntu One links didn’t work from the stock browser (or maybe it was my in and out LTE coverage) and the GoogleFramework from Dropbox didn’t work (corrupted or something). I downloaded the version from this thread and was able to get it installed. http://forum.xda-developers.com/showthr … ?t=1893410
The one IMPORTANT thing that I did in the attempt that succeeded, was to open the Market/Play Store/Vending after EVERY install. There are prompts/licenses that need accepted in each, and doing it every step of the way seemed to help.
I was also able to install the Google Play services and Youtube for viewing videos over my lunch hour. The ability to sideload applications is great, but somebody should probably start a compatibility list. The other thing that would be REALLY incredible is a way to edit the "driving safe" whitelist of applications to allow apps like Pandora/SiriusXM/Spotify/Google Music/et al while driving but continue to block the video applications like Netflix/Play Movies & TV/etc.
DIt al geprobeerd?
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
twcoolen
3rd Gear member

zakraket schreef:http://forum.parrot.com/english/viewtopic.php?id=13199
I have been doing all my work directly from the Smart, using the included stock browser. I was able to Google and install Framaroot and once I figured out that removing the faceplate and pressing the reset button is the reboot option until you have it rooted and add a widget to do the power cycle.
I used these directions to install the Play store and Google services after I rooted. http://forum.xda-developers.com/showthr … ?t=2069329
The one issue I had in following all the directions was the Ubuntu One links didn’t work from the stock browser (or maybe it was my in and out LTE coverage) and the GoogleFramework from Dropbox didn’t work (corrupted or something). I downloaded the version from this thread and was able to get it installed. http://forum.xda-developers.com/showthr … ?t=1893410
The one IMPORTANT thing that I did in the attempt that succeeded, was to open the Market/Play Store/Vending after EVERY install. There are prompts/licenses that need accepted in each, and doing it every step of the way seemed to help.
I was also able to install the Google Play services and Youtube for viewing videos over my lunch hour. The ability to sideload applications is great, but somebody should probably start a compatibility list. The other thing that would be REALLY incredible is a way to edit the "driving safe" whitelist of applications to allow apps like Pandora/SiriusXM/Spotify/Google Music/et al while driving but continue to block the video applications like Netflix/Play Movies & TV/etc.
DIt al geprobeerd?
Je bedoeld het rooten van de SCT?
zakraket
4th Gear member

Ja...elke mogelijkheid om APKs te installeren.

Ik snap werkelijk niet waarom ze Google-nav hebben uitgekleed (nou ja...natuurlijk om je met iGo samen geld uit je zak te kloppen natuurlijk, treurig)
Plaats reactie

Terug naar “Communicatie”