Hoi Jeroen,JeroenV60PHID schreef:Ahh foto's van een ember black. Valt die paars blauwe gloed nu echt op of ligt dat aan de iPhone?
Is het probleem van de iPhone en het weinige zonlicht van vandaag

Hoi Jeroen,JeroenV60PHID schreef:Ahh foto's van een ember black. Valt die paars blauwe gloed nu echt op of ligt dat aan de iPhone?
Dank je wel Jolle,Jolly Breeze Racing schreef:Mooie auto Rutger!
Ik kan 2 juli rijden, maak dan wel even nieuwe foto'sRutger1972 schreef:Dank je wel Jolle,Jolly Breeze Racing schreef:Mooie auto Rutger!
Jouw auto zal alleen wat eerder uit de plastic zijnBen heel benieuwd hoe jouw auto is, vast ook een plaatje!
Zodra mijn auto gepoetst is zal ik nieuwe foto's plaatsen.
Veel plezier met de levering op 2 juli
PS ik ga hem waarschijnlijk 12 juli ontvangen.. andere dagen lukt me niet vanwege werk.. ja we moeten ook nog werken
Ik heb de kleur binnen gezien op een S60 MY2014. Ziet er fraai uit met een paarse/oranje glinstering....Rutger1972 schreef:Hoi Jeroen,JeroenV60PHID schreef:Ahh foto's van een ember black. Valt die paars blauwe gloed nu echt op of ligt dat aan de iPhone?
Is het probleem van de iPhone en het weinige zonlicht van vandaag
Dat hele certificaat gedoe is een grote farce!corioken schreef:Hoi Ik ben nieuw hier
Heb certificaatnummer 11honderdnogwat en krijg mijn V60PIH tussen 26 juni en 2 juli
My lips are sealed.RichieB schreef:Echt waar? Hoe kan dat nou? Heeft Volvo NL de kopers misleid? Nee toch zeker?
Hebben ze jouw auto niet verwisseld met die van Edwin??corioken schreef:Ik had wel wat "voorrang" ivm aflopen lease xc60 misschien was dat een reden ?
Systeem geeft weeknummer aan, volgens mij geen concrete Datum.normanu schreef:Mijn certificaat nr is 1560, in de computer van de dealer staat 25 september.
Weet niet of hij dan gemaakt word of geleverd word eigenlijk....