Bluetooth unit in C70 MY 2008

VolvoFaBulous
4th Gear member

Graag gedaan. :wink:
XC60 T8 Twin Engine Inscription MY2019 Electric Silver, 20”velgen, Luchtvering, Business Pack, Inscription Plus Line met Maroon Brown nappa-bekleding, massagestoelen, Audio L met B&W, Intellisafe Pro L, Luxury L met Visual Park Ass. en 360 view, Park Assist Pilot, Versatility L, Full-led AHB koplampen, extra getint glas, gelam. ruiten, zitverhogers achter, elektr. kindersloten, geperf. leren sportstuur, inklapb. trekhaak
XC60 T5 PS MY2014
V70 2.5T AWD MY2004
C70 2.4i MY2007
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Tis inderdaad jammer, geintegreerd is zoveel mooier natuurlijk...
Zie je aparte thread, hopelijk vallen de foto's je niet tegen.
Je kunt natuurlijk ook "gaan" voor een Mki9000 bijvoorbeeld, dan heb je geen schermpjes erbij.
Als je dan een telefoonhouder plaatst dan is dat je "bedien console" voor bellen. Geheel niet onaardig ook!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Valerisluijs
Starter

Beste allemaal,

Sinds 4 weken een '07 C70 2.4 automaat Summum aangeschaft, ik heb een parrot 3100 liggen en de bijbehorende kabelset. (verlengset) echter heb ik geen idee waar de radio/versterkerunit ligt verstopt om dit op aan te sluiten.
overigens is de auto voorzien van High Power Sound.Hebben jullie tips waar het display het mooiste geplaats kan worden?
Kan iemand me helpen?
alvast bedankt!
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Heb je de kabel/connectieset uit een vergelijkbare Volvo met HP audio?
Versterker ligt/staat links achterin.
www.volvotech.eu

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Valerisluijs
Starter

Dank voor je snelle reactie!
is een goeie, moet ik even navragen...
is de bekleding links achter makkelijk los te halen?
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Bekleding is er zo af.... maar je kabel naar voren is andere koek ;-)
Je kunt prima links achterlangs door de open ruimtes naar voren, onder achterbank door, naar rechts en daar verder naar voren naar achter het handschoenenkastje.

Als je jezelf een plezier wil doen, laat die 3100 en koop een 9100...
(denk dat als die 3100 er eenmaal in zit... die er nooit meer uitgaat ;-)
www.volvotech.eu

Valerisluijs
Starter

Super, dank voor je info.
kan ik je mailen/bereiken als ik aan de sloopklus ga beginnen?
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

info@volvotech.eu ....
zou eerst de bekabeling echt goed controleren voor je de auto open gaat maken ;-)
www.volvotech.eu

Valerisluijs
Starter

weet je misschien ook waar ik een update van de DVD van mn RTI kan verkrijgen? behalve bij de dealer dan...
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Dealer. Anders bij de dealer. OF dealer.
www.volvotech.eu

VolvoFaBulous
4th Gear member

Valerisluijs schreef:Beste allemaal,

Sinds 4 weken een '07 C70 2.4 automaat Summum aangeschaft, ik heb een parrot 3100 liggen en de bijbehorende kabelset. (verlengset) echter heb ik geen idee waar de radio/versterkerunit ligt verstopt om dit op aan te sluiten.
overigens is de auto voorzien van High Power Sound.Hebben jullie tips waar het display het mooiste geplaats kan worden?
Kan iemand me helpen?
alvast bedankt!
Je hebt Performance, High Performance of Premium sound. Ik denk dus dat je High Performance bedoelt? :wink:
XC60 T8 Twin Engine Inscription MY2019 Electric Silver, 20”velgen, Luchtvering, Business Pack, Inscription Plus Line met Maroon Brown nappa-bekleding, massagestoelen, Audio L met B&W, Intellisafe Pro L, Luxury L met Visual Park Ass. en 360 view, Park Assist Pilot, Versatility L, Full-led AHB koplampen, extra getint glas, gelam. ruiten, zitverhogers achter, elektr. kindersloten, geperf. leren sportstuur, inklapb. trekhaak
XC60 T5 PS MY2014
V70 2.5T AWD MY2004
C70 2.4i MY2007
Valerisluijs
Starter

KLopt High performance, heb gisteravond even gekeken wat er allamaal los gehaald moet worden....pfff. is een hele klus. kon nog niet zou gauw ontdekken hoe/waar ik de kabelbundel naar voren moet brengen.
Offemar
1st Gear member

Ik heb bluetooth maar overweeg om een parrot in te bouwen. Ben bijna niet te verstaan (met het dak dicht)
Volvo V60 D6 MY 2014 crystal white
BMW 535d
Volvo C70 D5
Martijn1234
2nd Gear member

Sennamax schreef: Hmm,... jammer. Had verwacht dat die dashboards toch enigszins modulair zouden zijn,...

Heb begrepen dat er een apart topic is voor techniek, maar omdat een cabrio misschien toch een beetje anders is; wat is het beste alternatief? Of zijn de meningen daarover verdeeeld?
Laatst gewijzigd door Martijn1234 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “C70 vanaf MY2006”