Wat zou je anders gewild willen hebben

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Herko_ter_Horst
2nd Gear member

HarroJansen schreef:Ben nog steeds blij met mijn bolide.
Nu bijna 10000 km verder en heb toch wel wat te wensen ;)

- geluid wat op zijn hardst toch nog wel zacht klinkt
Niet om je bang te maken, maar als dat echt zo is, ben je gewoon doof... Misschien wel door al die harde muziek.
- cruise control die ook boven de 200 km werkt
Da's te duur ;)

Ik heb mijn V40 nog niet, dus ik zou mogelijk nog iets kunnen wijzigen, maar ik ben er behoorlijk zeker van dat ik, gezien mijn budget en de mogelijkheden, alles heb gekregen wat ik er op wil hebben.
guidov
2nd Gear member

zakraket schreef:Ah...mijn dealer kreeg het NIET geregeld

edit: een glazen dak dat open gaat. De dealer zei dat dat in het kader van veiligheid niet mogelijk was, bullshit natuurlijk. Alsof de stevigheid van een auto af moet hangen van een glasplaat bovenop
ach ja toen ik net de 508sw had, waren er klachten dat het glazen dak ineens knapte (welke overigens ook niet open kon). Dit is mij gelukkig nooit overkomen.

Maar bij een renoo meegaan kan het dak wel open, is dat geen veilige auto dan?
zakraket
4th Gear member

Psies, onzin dus. Feit is gewoon dat er een gat bovenin het dak zit. Daar moet de auto tegen kunnen, of er nou een vaste of losse glasplaat in zit. Als de auto daar niet tegen kan moet je er geen gat in zagen.
Bij de Merc A-klasse (vette bak) kan het glazen dak ook open.
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
Jeroen C
3rd Gear member

Herko_ter_Horst schreef:
HarroJansen schreef:Ben nog steeds blij met mijn bolide.
Nu bijna 10000 km verder en heb toch wel wat te wensen ;)

- geluid wat op zijn hardst toch nog wel zacht klinkt
Niet om je bang te maken, maar als dat echt zo is, ben je gewoon doof... Misschien wel door al die harde muziek.

Ik heb mijn V40 nog niet, dus ik zou mogelijk nog iets kunnen wijzigen, maar ik ben er behoorlijk zeker van dat ik, gezien mijn budget en de mogelijkheden, alles heb gekregen wat ik er op wil hebben.
Dat is ook de opzet van dit topic :wink:

V40 Momentum Raw Copper Introline Winterline Blis
Plaats reactie

Terug naar “V40”