Audio Volvo s40 2007

Alles over Audio - Video, Navigatie en communicatie in de auto
Plaats reactie
poekie09
Starter

Beste volvoliefhebbers , ik heb deze week een Volvo s40 gekocht bj 2007 (facelift), ik heb hem nog niet in mijn bezit maar zou normaal dit wknd geleverd worden :-) maar ik heb alvast enkele vraagjes omtrent de audio (hier al veel gelezen maar gn sluitende antw gevonden)

1. In de brochure staat dat bij modeljaar 2008 Aux standaard is maar in het instructieboekje staat dan weer dat het pas vanaf high performance is (en ik heb performance/base) kan er mij iemand bevestigen of het wel dan nie aanwezig zal zijn? En zo niet wat de beste oplossing is om iPod aan te sluiten zonder al te veel klankverlies? Ik las hier al parrot mki9200, grom,... Met welke heb je het minst verlies en is gemakkelijk te installeren?
2. Daar het de base audio is heb ik 'maar' 4 luidsprekers in de deuren, zou het al helpen om deze te vervangen door andere luidsprekers? Of is het mogelijk om voor composet te gaan en kan je de afschermkapjes ergens bestellen?
En 3. De radio zou 4x20 w zijn wat ik weinig vind, de high performance geeft 4x40w maar zijn dat dezelfde radio's maar dan met externe versterker bij HP? Kan je dat ergens vinden origineel van Volvo of kan je dat aftermarket ook vinden?

Alvast bedankt voor de reacties!
Plaats reactie

Terug naar “Audio - Video - Navigatie - Communicatie”