T3 R-Design, hij is er..
- Volvov60polestar
- 2nd Gear member
Voorbije weekend de stoelen in combinatie nubuck/leder gezien en moet zeggen dat ik ze liever zo zou willen dan volledig leder. Ziet er lekker sportief uit zo!
Volvo V60 Polestar
Mijn wagen op Instagram -> www.instagram.com/volvov60polestar
Mijn wagen op Instagram -> www.instagram.com/volvov60polestar
-
- 2nd Gear member
Ja, ik ook... Maar dat kan dus schijnbaar niet met het R Desing PLUS pakket
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
-
- 1st Gear member
Wat doet het verlichtingspack 2 eigenlijk? Ik heb het ook besteld maar uit de beschrijving weet ik nog steeds niet precies wat je ermee kunt.
V40 D2 R-Design | Ice White | R-Design Plus Line | Scandinavian Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Premium sound | privacyglass | Keyless Drive | Alarm klasse 3 | Extra getinte ramen achterportieren en achterklep | Zonder motor- en typeaanduiding |[/size]
-
- 2nd Gear member
Sfeerverlichting hier en daar, leeslampjes achterin, extra lampje in kofferbak en nog wat. Staat in de prijslijst vermeld, toch?ahuntjens schreef:Wat doet het verlichtingspack 2 eigenlijk? Ik heb het ook besteld maar uit de beschrijving weet ik nog steeds niet precies wat je ermee kunt.
- dbt
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Staat inderdaad in de prijslijst vermeld:
Verlichtingspack 2: sfeerverlichting in de voorportieren, verlichting vanuit geopende voorportieren, leeslampjes achter, sfeerverlichting achterin, extra verlichting rechts in bagageruimte en verlichting vanuit geopende achterklep (niet voor R-Design)
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique
Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
Voorgaand (lease/privé):
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
-
- 4th Gear member
En dan staat er weer achter: "niet voor R-design".
Wat niet voor R-design....verlichting in de geopende achterklep? Of het hele pakket niet (wat is het dus als ik een R-design met lichtpack 2 heb besteld?)
En wat is de reden dat dit weer niet op een R-design kan... :roll: :oops: :x
Wat niet voor R-design....verlichting in de geopende achterklep? Of het hele pakket niet (wat is het dus als ik een R-design met lichtpack 2 heb besteld?)
En wat is de reden dat dit weer niet op een R-design kan... :roll: :oops: :x
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
Wil je meer met je SCT? kijk hier
- dbt
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Haha excuses, dat (niet voor R-Design) wil zeggen dat het voor de R-Design geen onderdeel is van het "Business Pack Pro". Ik was te fanatiek aan het knippen en plakken :oops:
Bij het hoofdstuk opties staat niets dat het niet beschikbaar is voor R-Design hoor
en ik vond het wel een leuke optie en heb het ook geselecteerd op de R-Design, geen probleem.
Bij het hoofdstuk opties staat niets dat het niet beschikbaar is voor R-Design hoor

Voorgaand (lease/privé):
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
Voorgaand (lease/privé):
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
-
- 4th Gear member
Ah oke...dus een R-design met Bus.packpro heeft geen Verlichtingspack 2 en dat moet je dan dus apart bestellen.
[x] check
[x] check
V40 D2 R-Design | RICA 140pk/330Nm | Wit | R-Design Plus Line | Business pack Pro | Verwarmbare voorstoelen | Sensus Connect Touch - met navigatie | privacyglass | Dubbele bodem met bagagehouder
- HakanC
- 3rd Gear member
Haha lekker duidelijk allemaal of niet? :p
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
-
- 4th Gear member
WINTER LINE (niet i.c.m. R-Design Plus Line of Summum Plus Line)knalletje schreef:zit bij de winterline
- Dual Xenon koplampen met adaptieve bochtverlichting
- Koplampreinigingsinstallatie
- Verwarmbare voorruit en voorstoelen
- Verlichtingspack 2 (zie pagina 7 voor beschrijving) (voor R-Design)
- Regensensor (voor Kinetic & R-Design)
Dussss....Een R-design met Winterline heeft verl.pack2....maar een R-designplus kan geen winterline hebben...
Ik heb een R-design met bus.packpro, R-designplus en o.a. verlichtingspack 2 besteld, dus moet goedkomen

- dbt
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Dat liet mijn budget helaas niet toe. R-Design, bus.pack pro, regensensor en verlichtingspack 2 paste net in mijn budget... Dacht dat de kantelbare zitting met lendensteun standaard was omdat hij op de demo-auto zat maar bleek van niet dus deze wil ik er graag nog bij. Als het goed is krijg ik deze week te horen of hij besteld kan worden.
Voorgaand (lease/privé):
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
Voorgaand (lease/privé):
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
-
- 1st Gear member
Hier ben ik echt ziek van....
Kwam er gisteren achter dat aan weers zijde op de portieren al krassen zitten. Een is overduidelijk een voetbal die er tegen aan is gekomen, waarschijnlijk spelende kinderen. Zag al een paar dagen een ouder met een klein kind met een bal een beetje trappen en was al niet gerust, had ik er maar gelijk wat van gezegd..... Als ik ze tegen kom maar een schade formulier onder de neus drukken en verzoeken voortaan op het speelveldje (heet niet voor niets zo) te gaan spelen. Echt balen nog geen twee weken oud.....
Kwam er gisteren achter dat aan weers zijde op de portieren al krassen zitten. Een is overduidelijk een voetbal die er tegen aan is gekomen, waarschijnlijk spelende kinderen. Zag al een paar dagen een ouder met een klein kind met een bal een beetje trappen en was al niet gerust, had ik er maar gelijk wat van gezegd..... Als ik ze tegen kom maar een schade formulier onder de neus drukken en verzoeken voortaan op het speelveldje (heet niet voor niets zo) te gaan spelen. Echt balen nog geen twee weken oud.....
- Bas36
- 2nd Gear member
Met een voetbal door de clearcoat en kleurlaag heen lijkt me erg sterk. Maar kan je geen foto posten? dan kunnen we er eens naar kijken.remcohe schreef:De witte ondergrond slaat er door heen, ben geen reparatie expert... Binnenkort moet ie toch terug en zal ik de dealer vragen of het eenvoudig te verhelpen is. Of is dit zelf ook te doen?
Wel echt enorm balen dit soort dingen! :evil:
- Bas36
- 2nd Gear member
Ai ai, dat ziet er niet goed uit. Ik vrees dat je gelijk hebt en dat hij door zowel de clearcoat als de zwarte verflaag heen is. Ik ben geen expert maar heb wel polish ervaring en dit poets je er niet uit!
Als je het mooi wil laten repareren denk ik dat je het paneel opnieuw moet laten spuiten.
Als je het mooi wil laten repareren denk ik dat je het paneel opnieuw moet laten spuiten.
- JustinK
- 2nd Gear member
Damn... dat is zuur....
De afdruk heeft inderdaad veel weg van een voetbal... En een smerige voetbal die vol met zand zit en hard langs een auto schuurt kan echt wel van dit soort krassen maken... Sterkte!

De afdruk heeft inderdaad veel weg van een voetbal... En een smerige voetbal die vol met zand zit en hard langs een auto schuurt kan echt wel van dit soort krassen maken... Sterkte!
Huidig
Volvo XC40 Recharge TE - Ultimate / Bright Dusk
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas
Historie
Volvo XC40 D3 GT Polestar Engineered - Inscription / Pine Grey
Volvo V40 D4 - R-Design / Caspian Blue
Volvo V40 D2 - R-Design / Ice White
Volvo XC40 Recharge TE - Ultimate / Bright Dusk
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas
Historie
Volvo XC40 D3 GT Polestar Engineered - Inscription / Pine Grey
Volvo V40 D4 - R-Design / Caspian Blue
Volvo V40 D2 - R-Design / Ice White