Hier (maar dat is geen R-design en MY2013) is het of DRL voor, of xenon (met bijbehorende led in die unit).... En alleen bij xenon heb ik ook verlichting achter (en die aan de 'zijkant').. Dus niet DRL laag in de bumper, en de led's in de koplampunit tegelijk.
Ja, en nog de parkeerstand natuurlijk (de 2 koplampjes) diverse lampjes, die overgaat naar alleen DRL voor wanneer je rijdt.
Ik had het idee als ik jou post lees, dat MY14 bij DRLvoor (stand 0, of auto zonder dat dimlicht aan gaat), tegenwoordig ook de achterlichten aan heeft?
Of heb ik dat mis?
En hoe zit dat met de TFT cluster in de MY14 R-design's? R-Design was toch in alle modi blauw? Is dat nu veranderd? En indien ja, hoe is dat nu bij de MY14 non R-design's?
Zal eens de dealer lastig vallen binnenkort
V40 - De ervaringen
- LightStar
- 4th Gear member
Dat klopt maar dat was in de auto stand op een my13guidov schreef:Ik meen iets te hebben gelezen dat iemand wat had, wat jij ook graag had willen hebben kwa verlichtingLightStar schreef:Dat is gelijk aan de MY13.guidov schreef: Nieuw aan de my14:
Stand 0 = drl in bumper aan
Stand 2 lampjes (links en rechts wijzend) = drl in bumper met led naast xenon aan. Incl achterlichten.
Stand auto = afhankelijk van buiten. (Niet zeker of drl en led en achterlicht dan brand. Kom ik op terug)
Stand grote lamp naar rechts= led naast xenon en xenon aan incl achterlichten
Dit weer tot nu toe.
- nossy
- 4th Gear member
TFT-cluster is bij MY14 R-design veranderd
Elegance ==> blauwe R-design modus
Eco ==> Groene modus zoals gewone versies
Performance ==> Rode modus zoals gewone versies
Bij de normale versies van V40 en V40XC is er niets veranderd
Elegance ==> blauwe R-design modus
Eco ==> Groene modus zoals gewone versies
Performance ==> Rode modus zoals gewone versies
Bij de normale versies van V40 en V40XC is er niets veranderd
- guidov
- 2nd Gear member

@remcohe: ik zie dat je al een keer getankt hebt bij 612 km. Heb jij een D2 of andere motor.
Ik heb namelijk 653 km op de teller en nog 2 streepjes over bij de D2.
- LightStar
- 4th Gear member
-
- 2nd Gear member
Maaruh, DRL aan, is ook verlichting achter aan nu? Staat erg hoog op mijn wensenlijst namelijk (hele dag xenon pitten voor vind ik wat overdreven, heb wel graag iets van verlichting achter), als men het in MY14 nu standaard heeft, lijkt me dat dat vast ook te regelen moet zijn voor een MY13
- guidov
- 2nd Gear member
@Djidee: knop op auto is overdag drl met "xenon leds" en achterlichten aan
@bas36: was in dtslnd op oude leger basis en dacht, nu we er toch zijn. Is met iPhone gemaakt. Ik laat nog een reportage maken door een expert.
@lightstar: ik was nog niet in details getreden, dus was me nog niet opgevallen.
@iedereen: hoe krijg ik meer informatie oa navigatie in mijn klok recht voor me. Zoals hier boven? Nee met een rtfm antwoord op welke blz ben ik niet tevreden
@bas36: was in dtslnd op oude leger basis en dacht, nu we er toch zijn. Is met iPhone gemaakt. Ik laat nog een reportage maken door een expert.
@lightstar: ik was nog niet in details getreden, dus was me nog niet opgevallen.
@iedereen: hoe krijg ik meer informatie oa navigatie in mijn klok recht voor me. Zoals hier boven? Nee met een rtfm antwoord op welke blz ben ik niet tevreden

-
- 3rd Gear member
Meer dan de afslagen bedoel je? Ik heb geen opties gezien om dit uit te breiden.guidov schreef:@iedereen: hoe krijg ik meer informatie oa navigatie in mijn klok recht voor me. Zoals hier boven? Nee met een rtfm antwoord op welke blz ben ik niet tevreden
Dat wat je hier boven ziet (weg met auto er op) is onderdeel van de Driver Support Line (line keeping aid en ACC).
Nu: V60 B5 Inscription 2022
Eerder: V60 D6 Summum 2016, V40 D4 Summum 2012
Eerder: V60 D6 Summum 2016, V40 D4 Summum 2012
- guidov
- 2nd Gear member
@remcohe: thanks was al direct gaan kijken. Maar nog niet gereden. Na 650 km dit weekend, zien we het morgen weer wat we kunnen verwachten.
Wel heb ik even een aantal poi's geïmporteerd. Eens kijken of dat wat is.
Btw: hier ook nog even een foto van gemaakt. Is dit wat je na een update ook hebt/krijgt?

Wel heb ik even een aantal poi's geïmporteerd. Eens kijken of dat wat is.
Btw: hier ook nog even een foto van gemaakt. Is dit wat je na een update ook hebt/krijgt?

- guidov
- 2nd Gear member
2 dingen die mij nog opvallen.
Als de auto gestart is, dan kan je de sleutel uit z'n dashboard houder trekken en blijft de auto draaien. ( je krijgt wel een melding dat de sleutel verwijderd is)
En aan de voorstoel zit een zakje met (zoals lijkt) een lifehammer. Maar hoe maak je dat zakje open
Als de auto gestart is, dan kan je de sleutel uit z'n dashboard houder trekken en blijft de auto draaien. ( je krijgt wel een melding dat de sleutel verwijderd is)
En aan de voorstoel zit een zakje met (zoals lijkt) een lifehammer. Maar hoe maak je dat zakje open
- dbt
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Wel jammer dat "Performance" niet meer blauw is...
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique
Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent