Waarmee poetsen jullie het dashboard van de Volvo?

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
chris_zweden
3rd Gear member

Volvo interior cleaner. Cadeau gehad jaar geleden. Werkt verbasend goed, zwarte stijlen worden weer echt zwart en het dashboard zelf krijgt een egale kleur. Volgens mij is het hetzelfde spul als waar je de matjes mee schoonmaakt, het geeft althans zo'n witte laag die lichtjes gaat schuimen. Laatstgenoemde haal ik altijd bij het kruidvat.
Volvo S80 D5 Geartronic Summum MY07
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
jvov60
4th Gear member

Ik rijd sinds dit jaar in een relatief nieuwe S60 als voorloop auto op een V60 PIH.
In de S60, maar ook in een proefgereden V60 PIH valt me op dat er hardnekkige vlekken op de chromen omranding van de middenconsole en bij de chromen trim bij de deuren zit.

Welk middel kan ik het beste gebruiken voor de chromen strips in het interieur?
Voor mij geen Volvo for life meer.
De laatste (XC60 II) is weg.
Nu naar volledig EV bij een merk met Duitse verfijning.
Veel plezier hier met prachtige Volvo's en misschien tot later.
Bas1982
3rd Gear member

fredhead schreef:Natural Look van Poorboy's
Ben ik ook erg tevreden over, mooie "natural look" is de juiste benaming.
Zonder te veel glans. Alleen de geur vind ik jammer. Maar is na een paar dagen wel weg. Sommige vinden het juist lekker ruiken.
'04 S40 T5

- 3"; downpipe - 2.5"; catback exhaust - custom made FMIC - 18"; Midir -Bilstein schroefset - Fasttech custom tuning
Auk
6th Gear member

Heel licht vochtig poetslapje met een heeeeeeel klein beetje verdunde Dreft. Maak je zo alles mee schoon.
Auke
MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”