Onze S60 2.5T met chiptuning / K&N luchtfilter heeft 240.000 gereden. Sinds 3 maanden hoor ik na uitzetten motor soms een onderdeel aanhoudend en zoemend aan en uitschakelen. Inmiddels gebeurt het vaker en langer. Het blijkt de voor op het luchtfilter gemonteerde TCV te zijn (op het forum gevonden). Ik heb de volgende vragen.
Is het onderdeel defect of ligt het aan de aansturing ervan?
Ik heb op internet gezien dat er kwalitatief betere TCVs te koop zijn die een mooiere gasresponse geven dan het origineel van €65,- Is dit de moeite waard en is het een universeel of specifiek Volvo onderdeel?
Wie kan mij adviseren?
Met groet van Gertjan
TCV of turbo regelklep (2003 S60 2.5T AWD)
- koen.s
- 4th Gear member
http://www.europeantuningshop.nl/index. ... ct_id=5423g.vdhoeven schreef:Onze S60 2.5T met chiptuning / K&N luchtfilter heeft 240.000 gereden. Sinds 3 maanden hoor ik na uitzetten motor soms een onderdeel aanhoudend en zoemend aan en uitschakelen. Inmiddels gebeurt het vaker en langer. Het blijkt de voor op het luchtfilter gemonteerde TCV te zijn (op het forum gevonden). Ik heb de volgende vragen.
Is het onderdeel defect of ligt het aan de aansturing ervan?
Ik heb op internet gezien dat er kwalitatief betere TCVs te koop zijn die een mooiere gasresponse geven dan het origineel van €65,- Is dit de moeite waard en is het een universeel of specifiek Volvo onderdeel?
Wie kan mij adviseren?
Met groet van Gertjan
-
- Starter
Bedankt! Ik heb de TCV besteld, ben benieuwd.