Aangezien onze 460 het langzaamaan aan het opgeven is en het te duur word om hem te fixen, zijn wij op zoek naar een betaalbare 850 station.
Is het mogelijk om binnen de 1500E een rijdende 850 op de kop te tikken, zonder het risico te lopen dat er iets mis mee is?
En verder, wij hebben op autoscout.nl deze auto's gezien, en vinden ze allen wel interessant.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 84&asrc=st
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 52&asrc=st
Hebben jullie misschien op of aanmerkingen hierbij, en misschien handige tips in de zoektocht naar een goede 850 station?
Aanschaf van een 850
- edraket
- 7th Gear member
Die rode zou ik persoonlijk laten staan. Die worden vaal en ik vind het een slechte kleur voor een 850. Die blauwe is wel erg interessant. Staat ook bij een particulier en de kans dat je daar een mazzeltje hebt is veel groter dan bij een garage. Die weten wel wat een auto mag kosten.
Kijk naar de onderhouds historie. Is er niets bijzonders aan vervangen zou ik doorlopen, de kans is dan heel erg groot dat de auto verwaarloosd is, en dat krijg je erg hard terug in de vorm van reparaties. De 850 is een beresterke auto, ik denk de beste (moderne) Volvo gemaakt. Maar de reparaties en de techniek is wel wat complexer als bij een 460.
Mijn vrouw heeft al 6 jaar een 850, en daar is de afgelopen jaren niet veel bijzonders aan vervangen behalve een radiator, 2 koplampen, startmotor en wat rubbertjes her en der naast het reguliere onderhoud.
Volg je gevoel, als dat zegt dat het verhaal niet klopt moet je het zeker niet doen. daarom koop ik graag bij een particulier. Die geven tenminste eerlijk antwoord op de staat van een auto. Een handelaar verschuilt zich vaak achter dat hij het simpelweg niet weet.
Je gaat daar zeker geen spijt van krijgen. Een 850 is zoveel meer auto als een 460!
Kijk naar de onderhouds historie. Is er niets bijzonders aan vervangen zou ik doorlopen, de kans is dan heel erg groot dat de auto verwaarloosd is, en dat krijg je erg hard terug in de vorm van reparaties. De 850 is een beresterke auto, ik denk de beste (moderne) Volvo gemaakt. Maar de reparaties en de techniek is wel wat complexer als bij een 460.
Mijn vrouw heeft al 6 jaar een 850, en daar is de afgelopen jaren niet veel bijzonders aan vervangen behalve een radiator, 2 koplampen, startmotor en wat rubbertjes her en der naast het reguliere onderhoud.
Volg je gevoel, als dat zegt dat het verhaal niet klopt moet je het zeker niet doen. daarom koop ik graag bij een particulier. Die geven tenminste eerlijk antwoord op de staat van een auto. Een handelaar verschuilt zich vaak achter dat hij het simpelweg niet weet.
Je gaat daar zeker geen spijt van krijgen. Een 850 is zoveel meer auto als een 460!
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15