Een goede vrijdag avond dames en heren.
Ik zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Janis en ik rij een Volvo v50.
Wat mij op dit forum heeft gebracht is het volgende.
Ik heb 2 12 volt aansluitingen eentje voor de voor passagiers en een voor achter.
Heb de voorste aansluiting af en toe gebruikt om een sigaretje mee op te steken, maar voor de rest niet gebruikt.
Gisteren een usb lader aangeschaft en vol goede moed ging ik deze uitproberen in de auto, maar toen ik deze voor in de auto plugde.
Deed hij niks. Ik verweet het direct aan de lader. Toen dacht ik ik probeer hem achterin uit en tot mijn verbazing deed hij het achterin wel.
Ik vond het al raar waarom de aansteker het wel voorin doet en de usb lader niet. Dus vandaag een navigatiesysteem aangeschaft voor de vakantie(Turkije) met de gedachte dat deze het voor wel zou moeten doen aangezien de aansteker het wel doet en ik ergens met de gedachte zat dat het toch aan de goedkope lader lag.
Vervolgens navigatie uitgepakt handleiding even globaal doorgelezen en hup de auto in om het uit te proberen. Ik plug de lader van het navigatiesysteem voorin en tot mijn grote schrik doet hij het niet. Vervolgens achterin doet hij het ook niet. Dus ik pak weer de wibra lader achterin doet deze het ook niet(voorheen wel)
Ik in paniek de aansluiting voorin schoongemaakt en achterin ook
Voorstellen en gelijk een vraagje
- Rutger
- 4th Gear member
- Contacteer:
Heb je je zekeringen eens nagekeken, mss is nu een omgevallen?
En welkom, maar foto's zijn verplicht.
En welkom, maar foto's zijn verplicht.
Volvo V50 |Business Pack| S&S | 2010
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
- Rutger
- 4th Gear member
- Contacteer:
Verplicht!
Volvo V50 |Business Pack| S&S | 2010